امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    80562

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:54 | ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

های کرونایی گلستان 300x200 - 5 شهر گلستان در وضعیت زرد قرار گرفته استترکمن نیوز:  استاندار گلستان گفت: 5 شهر استان در وضعیت زرد قرار گرفته اند و نیاز است دستگاهای اجرایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی پروتکل های مربوط به وضعیت زرد مبنی بر بازگشایی و یا عدم بازگشایی در آن شهرها اجرایی کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  هادی حق شناس در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضمن تقدیر از کادر درمانی و عموم مردم در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: علی رغم اینکه طی هفته گذشته روند شیوع ویروس کرونا در استان کاهشی بوده ، نیاز است مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی همچون گذشته همراهی داشته باشند.

وی افزود: در خصوص هر بازگشایی مشاغل و سازمان ها در شهرهای مختلف با توافق دانشگاه علوم پزشکی در جلسه استانی ستاد کرونا مطرح و تصمیم گیری خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: تعداد بیمارستان استان به حدود 440 نفر رسیده و 5 شهر استان در وضعیت زرد قرار دارند و امیدواریم با ادامه رعایت های عمومی بهداشتی در روزهای آتی شاهد زرد شدن شهرستان های قرمز و سفید شدن شهرهای زرد باشیم.

حق شناس با تاکید بر ممنوعیت برگزاری تجمعات، ادامه داد: شبکه بهداشت موظف است نسبت به برگزاری مراسمات عزا و عروسی در اماکن غیر عمومی و منازل به دادستانی گزارش دهد و دستگاه قضایی با همکاری فرمانداری ها برخورد قانونی را صورت دهند.

وی یادآور شد: در خصوص مراسمات ایام محرم در جلسه آتی تصمیم گیری خواهد شد اما یقیناً بر اساس پروتکل های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا هیچ گونه دسته روی در این ایام برگزار نخواهد شد.

همچنین در این جلسه دانشگاه علوم پزشکی استان گزارشی از آخرین وضعیت مقابله با ویروس کرونا در استان ارائه کرد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز