امروز : پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

طعنه گنبدی ترکمن نیوز 300x198 - 45 هزار متر مربع از معابر گنبدکاووس آسفالت شدتورکمن نیوز شهردار گنبدکاووس گفت: امسال ۴۵ هزار مترمربع لکه‌گیری و روکش آسفالت در معابر اصلی و خیابان‌های این شهر با استفاده از هفت هزار تن آسفالت انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  منصور طعنه‌گنبدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عمده عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری در معابر ورودی شهر، خیابان‌های جمهوری (کسری)، کمینه، خیام شمالی و آرش غربی و کوچه‌های کوی جهاد گنبدکاووس انجام شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲ میلیارد ریال برای انجام روکش آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌های گنبدکاووس هزینه شده است.

شهردار گنبدکاووس تصریح کرد: با رفع مشکل تامین قیر، بر اساس برنامه‌ریزی تا پایان سال ۱۰۰ هزار مترمربع روکش آسفالت و لکه‌گیری در معابر و خیابان‌های این شهر با ۱۳ هزار تن آسفالت انجام می‌شود.

طعنه گنبدی برخورداری از آسفالت مناسب معابر را از مطالبات بحق شهروندان از مجموعه مدیریت شهری دانست و گفت: شهرداری نسبت به تحقق درخواست و مطالبه شهروندان مسئولیت دارد و شتاب بخشیدن در اجرای این طرح‌ها برای مدیریت شهری ضروری و حیاتی است.

گنبدکاووس 300x173 - 45 هزار متر مربع از معابر گنبدکاووس آسفالت شد

وی افزود: شهرداری از تمام توان خود برای اجرای هر چه بهتر امور حوزه خدمات شهری استفاده می‌کند تا شهروندان در آسایش کامل از امکانات و زیرساخت‌های مناسب بهره‌مند باشند.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز