امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    5329

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    13:24 | ۲۷ مهر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

zendani 27m 300x212 - 12مددجوی جرائم غیرعمد در گلستان آزاد شدنداخبار اجتماعی-ایتنانیوز-  مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گلستان از آزادی 12 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان که با کمک ویژه رییس سازمان زندان های کشور با پرداخت افزون بر4 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل ایرنا، علیرضا رضوانی اظهار کرد: با تدبیر و مساعدت هایی که رییس سازمان زندان های کشور برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دارند ،کمک خیرین و ستاد دیه کشور، امیدواریم شاهد آزادی تعداد بیشتری از آنان تا پایان سال جاری باشیم.
وی گفت: از ابتدای امسال 144 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در این استان با تلاش مددکاران، کمک خیرین و ستاد دیه آزاد شده اند در حالی که در یک سال قبل 108 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شده بودند.
رضوانی افزود: برای آزادی این تعداد از زندانی که افزون بر 186 میلیارد ریال بدهی داشتند64 میلیارد ریال از سوی ستاد دیه ، نیکوکاران و مساعدت مسئولان سازمان زندان ها پرداخت شده است.
به گفته وی؛ آنچه از همه مهمتر بوده کمک و گذشت شکات از افزون بر 100 میلیارد ریال بدهی این مددجویان بوده است .
رضوانی که نائب رییس ستاد مردمی دیه استان گلستان است ، افزود: اکنون 380 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در زندان های استان به خاطر ناتوان بودن از پرداخت بدهی مالی و دیه در زندان بسر می برند و چشم انتظار یاری خیراندیشان هستند.
به گفته وی؛ خیرین می توانند کمک اهدایی خودرا به شماره حساب 0106002975005 نزد بانک ملی بنام ستاد مردمی دیه استان گلستان واریز کنند.
استان گلستان دو زندان در شهرستان های گرگان و گنبدکاووس و یک کانون اصلاح و تربیت دارد.

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز