امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

javidan 12m 300x191 - 100 برنامه ویژه هفته ناجا در گلستان برگزار می شوداخبار گلستان-ایتنانیوز-   فرمانده انتظامی گلستان ناجا را محور و متولی امنیت عمومی در جامعه بیان کرد و گفت: تولید و حفظ امنیت تنها منحصر به نیروهای انتظامی نیست و همه دستگاه‎ها در آن نقش دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  سرتیپ دوم ‌ستاد علی اکبر جاویدان روز چهارشنبه در گفت و با خبرنگاران با اعلام برنامه های هفته ناجا در استان که با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» برگزار می شود، اظهارداشت: امنیت از ضروری‎ترین و حساس‎ترین نیازهای جامعه و بسترساز رشد و شکوفایی بخش‎های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر حوزه ها است.
به گفته وی؛ با وجود اینکه ناجا در تولید ،تامین و حفظ امنیت نقش مدیریتی و هماهنگ‎کننده ایفا می‎کند ،اما امنیت محصول عمومی و جمعی بوده و تلاش و مشارکت همه را می‎طلبد.
سردار جاویدان با یادآوری اینکه امنیت خوب و پایداری در استان گلستان حاکم است، اذعان کرد: امنیت مطلوب استان نتیجه تلاش همه دستگاه‎ها اعم از انتظامی، قضایی، سیاسی، فرهنگی و بویژه مردم است.
وی از برگزاری 100برنامه ویژه هفته ناجا (14 تا 20 مهر) خبر داد و گفت: دیدار با نماینده ولی ‎فقیه درگلستان و حضور در نماز جمعه، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، کوهپیمایی و راهپیمایی خانوادگی، همایش پلیس و اصناف، نشست با نخبگان، دانشگاهیان و دیدار با علما، اجرای طرح مردم‎یاری و ارائه خدمات رایگان پزشکی به شهرهای مرزی و محروم استان از برنامه‎های شاخص هفته نیروی انتظامی در استان است.
سردار جاویدان از برگزاری همایش طلایه‎داران فرهنگ با حضور همیاران پلیس و راهبران محله با هدف ارتقای فرهنگ ترافیکی و بررسی چالش‎های این حوزه در هفته ناجا خبر داد و یادآور شد: کلانتری 15 گرگان در هفته نیروی انتظامی در شهرک امام خمینی (ره) افتتاح می‎شود.
فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه در این هفته حافظان و فعالان حوزه قرآنی استان با حضور ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تجلیل می‎شوند، ابراز کرد: اهدای خون، نشست با مسئولان دستگاه‎های امدادی، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری شب شعرعاشورایی از دیگر برنامه‎های شاخص است.
وی به اقدامات در خصوص ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان انتظامی اشاره و تصریح کرد: کار در نیروی انتظامی در دنیا دارای عزت و در قیامت اجر دارد و با وجود اینکه انگیزه نیروها برای فعالیت بیشتر علاقه و خدمت به مردم است ،اما سازمان خود را موظف به حمایت و تامین درآمد پرسنل می داند.
سردار جاویدان همچنین اظهار کرد: در هفته‎ای که در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری به ‎عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است ناجا ضمن ارزیابی و ارائه عملکرد به جامعه، اولویت‎های مأموریتی خود را اعلام می‎کند.

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز