امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گنبدکاووس ترکمن نیوز 300x198 - ۲۳ دستگاه ونتیلاتور به مراکز درمانی گنبدکاووس تحویل داده شدترکمن نیوز:  فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: نیکوکاران 21 دستگاه ونتیلاتور به مراکز درمانی گنبدکاووس اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ عبدالقدیر کریمی در جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهارکرد: در روز گذشته 17 ونتیلاتور به بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، دو دستگاه به بیمارستان شهدا و دو دستگاه نیز به بیمارستان تامین اجتماعی تحویل داده شد.

وی با قدردانی از تلاش مدیران شبکه بهداشت، کادر پزشکی و پرستاری، دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیکوکاران و تشکل‌های مردم نهاد گنبدکاووس برای مبارزه با ویروس کرونا افزود: تنها راه مهار این بیماری و قطع زنجیره انتقال آن، فرهنگ سازی برای ماندن مردم در خانه است.

کریمی از اقدامات بسیار خوب و ارزشمند مدیران در بخش مرزی داشلی‌برون تشکر کرد و ادامه داد: خوشبختانه وضعیت در روستاهای گنبدکاووس خوب ارزیابی شده و مردم با هوشیاری و دقت در حال مبارزه با بیماری هستند.

فرماندار گنبدکاووس گفت: مرخصی همه مدیران استان تا ۱۵ فروردین سال آینده لغو شده است و پزشکان بدون مجوز از استان نمی توانند خارج شوند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز