امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

tahmasbi 16b 300x199 - ۱۷ درصد از اعتبارات عمرانی گلستان به شهرستان مرزی مراوه‌تپه اختصاص یافتمراوه تپه-ترکمن نیوز-  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان از اختصاص ۱۷ درصد اعتبارات عمرانی استان گلستان به شهرستان مرزی مراوه‌تپه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  علی‌اصغر طهماسبی ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان با بیان اینکه اعتبارات ویژه‌ای به شهرستان مرزی مراوه‌تپه اختصاص داده شده است، اظهارداشت: حدود 17 درصد اعتبارات عمرانی استان به شهرستان مرزی و محروم مراوه‌تپه اختصاص یافته است.

وی با اشاره به عزم دولت برای محرومیت‌زدایی افزود: در دولت تدبیر و امید پروژه‌های زیادی در دستور کار قرار گرفت که یکی از آنها، پروژه‌های گازرسانی است.

طهماسبی بیان داشت: با ادامه این روند به زودی تمامی روستاهایی که قابلیت گاز‌رسانی دارند از این نعمت برخوردار خواهند شد.

وی با تأکید بر رفع مشکلات مردم خاطرنشان کرد: تمامی تلاش مسئولین اجرایی در رفع هرچه سریعتر مشکلات استان و هموار کردن موانع و توجه بیشتر به مناطق محروم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ادامه داد: انقلاب اسلامی مدیون تلاش‌های محرومین است و ما نیز به عنوان مسئولین اجرایی تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت که امنیت و آرامش خاطر را برای مردم قدرشناس استان فراهم کنیم.

وی با اشاره به وحدت مثال زدنی در استان استان تصریح کرد: گلستان یک ایران کوچک است و از معدود استان‌هایی به‌شمار می‌رود که اقوام مختلف در آن زندگی می‌کنند و از افتخارات و بالندگی‌های مردم ما زندگی مسالمت‌آمیز همراه با وحدت در کنار یکدیگر است./تسنیم

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز