امروز : پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    89236

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:35 | ۰۷ بهمن ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

16111468276000 300x225 - گلستان پایتخت کریکت ایران می‌شودترکمن نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: استان گلستان در زمینه کریکت پیشرفت‌های خوبی داشته است به طوری که توانسته بیش از 10 ملی پوش زن و مرد به تیم ملی تقدیم کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  قاسمعلی برزمینی در نشست معرفی اعضای هیات رئیسه کریکت استان اظهار داشت: برای تقویت کریکت در استان زمین مجموعه ورزشی کریم آباد در اختیار هیات کریکت قرار گرفت تا بتوانیم موضوع استعداد یابی در استان را به طور جدی دنبال کنیم.

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور حلیم شرعی نیز در این نشست بیان داشت: به ورزش کریکت نگاه توسعه ای داریم و استان گلستان در این ورزش می تواند به یک قطب تبدیل شود و در این راه من از شورای شهر گرگان تشکر می کنم که وارد حمایت از این ورزش شده چرا که در خیلی از این استانها شاهد چنین حمایتی نیستیم.

دبیر هیات کریکت استان گلستان رسول گرگیج تصریح کرد: بنا داریم با این توان گلستان را پایتخت کریکت ایران معرفی کنیم به دلیل اینکه در بانوان و اقایان 11 بازیکن تیم ملی داریم و بهترین زمین را نیز در کشور ما داریم.

6001 300x225 - گلستان پایتخت کریکت ایران می‌شود

اعضای هیات رئیسه کریکت گلستان به قرار زیر در این جلسه معرفی شدند :

مهندس سید محمد مرتضوی رئیس شورای اسلامی شهر گرگان؛ قلعه قافی ازفرهنگیان واساتید برجسته ؛ کلاسنگیانی از مدیران استانداری ؛مهندس محمدی نیک دبیر ستاد ازدواج کشور؛ دکتر مهماندوست از متخصصین وکانون کارشناسان دادگستری ومدیران راه وشهرسازی؛ دکتر چشک از فعالین اجتماعی وسمن های جوانان؛ خانم کیقبادی از پیشکسوتان کریکت وکمیته اخلاق؛ مهران سیاسر از مربیان برجسته کریکت در سطح کشور, مهندس جمال از فعالین اجتماعی و جوانان پرتلاش استان؛ خانم دهرویه نائب رئیس بانوان.

همچنین بانوان واقایان گلستانی عضو تیم ملی کریکت کشورنیر دز این جلسه حضور داشتند : مهران و عرفان سیاسر ، مهران دری ، مهدی منصوری نیا ، رضا یونسی ، محمد کلاسنگیانی ، فاطمه میش مست ، زهرا مختوم ، شهرزاد بختیاری ، شکوفه مرتضوی.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز