امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

اسبدوانی 300x186 - کورس گنبدکاووس تعطیل شدترکمن نیوز: هفته سوم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس به علت شرایط حاد کرونا تعطیل شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  علی رغم اعلام قبلی برگزاری مسابقات اسبدوانی فصل پاییزه گنبد کاووس، باتوجه به گزارش‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر شرایط حاد شیوع کرونا در سراسر کشور و اعلام قرمز شدن شرایط کرونایی اکثر شهرهای استان گلستان از جمله گنبدکاووس، تمامی وقایع ورزشی استان و این شهرستان تعطیل شده است.

به توصیه ستاد کرونای شهرستان گنبدکاووس، طبق مصوبه مشترک اداره ورزش و جوانان و هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس در جهت حفظ سلامتی شهروندان به ویژه علاقمندان و هواداران ورزش اسبدوانی تا اطلاع بعدی کورس گنبدکاووس تعطیل اعلام شد.

لازم به ذکر است؛ مسابقات اسبدوانی فصل پاییز گنبدکاووس هفته اول و دوم با وجود شرایط نارنجی کرونایی در این شهرستان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی بدون تماشاگر و حتی بدون حضور مالکان اسب برگزار شد، اما با توجه به قرمز شدن شرایط اکثر شهرستان‌های گلستان و تسریع شیوع ویروس خطرناک کرونا در شهرها و روستاهای اطراف و بستری شدن کثیری از بیماران در تخت‌های بیمارستانی گنبدکاووس که مرکزیت شرق گلستان را دارد وضعیت کرونا در این شهرستان نیز زنگ خطر را به صدا درآورد و به ناچار مسئولین استانی و شهرستانی را واداشت تا در جهت پیشگیری از تشدید کرونا و قرمز نشدن گنبدکاووس و برای حفظ سلامتی شهروندان تمامی وقایع ورزشی و تجمعات به ویژه نماز جمعه را نیز تعطیل اعلام داشت.

بدیهی است تصمیمات مقتضی درباره تعطیلی کورس پس از بررسی تمامی شرایط روز به ویژه درنظر گرفتن مسائل و مشکلات مالکین و مربیان اسب اتخاذ شده است.

گزارش از: یاشار نیازی

خبرنگار و روابط عمومی هیئت سوارکاری گنبدکاووس

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز