امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    8642

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    14:05 | ۱۰ دی ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

گلستان-ترکمن نيوز-کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تصمیم سازمان لیگ مبنی بر باخت فنی نماینده گنبد در هفته سوم لیگ برتر والیبال را تایید کرد.

bakht1 6d - کمیته انضباطی باخت فنی نماینده گنبد را تایید کرد

به گزارش پايگاه خبري ترکمن نيوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز سه شنبه 21 آذرماه باحضور اعضاء برای رسیدگی به اعتراض باشگاه هاوش گنبد برگزار شد.

نماینده گنبد نسبت به اعلام باخت فنی سه بر صفر این تیم مقابل کاله مازندران در هفته سوم لیگ برتر اعتراض داشت و خواهان تکرار این بازی بود.

مدیرعامل باشگاه هاوش گنبد در این جلسه اظهار داشت که به این تصمیم اعتراض داریم زیرا در هفته سوم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر تیم گنبد با نام گنبد ایرانیان به میدان رفته است و بازیکنان لباس این تیم را برتن داشته‌اند و این نشان می دهد تیم والیبال گنبد ایرانیان منحل نشده بود.

سرپرست سازمان لیگ نیز در این جلسه حضور داشت و دلایل اعلام باخت فنی سه بر صفر گنبد در این مسابقه را تشریح کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پس از شنیدن اظهارات طرفین با اعلام ختم رسیدگی، رای زیر را صادر کرد:

نظر به اینکه مدیرعامل باشگاه گنبد ایرانیان طی نامه شماره 1593 مورخ 18 مهرماه سال جاری از ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال اعلام انصراف کرده است و با امعان نظر به نامه شماره 27512079 مورخ 18 مهرماه 1396 سازمان لیگ والیبال که با لحاظ اینکه قراردادهای بازیکنان وکادر فنی، مجوز باشگاه ، چک ضمانت و ورودیه سازمان لیگ تا تاریخ 18 مهرماه به سازمان لیگ تحویل نشده است.

تیم گنبد ایرانیان از مسابقات حذف شده است و با عنایت به تحقیقات به عمل آمده درخصوص برگ منشی و گزارش ناظر مسابقه مورخ 26 مهرماه 96 بین تیم شهرداری تبریز و نماینده گنبد که درآنجا به صراحت نام تیم نماینده گنبد قید شده است و اینکه لباس بازیکنان به علت نداشتن حامی مالی جدید و فقدان لباس جدید برای بازیکنان از لباس قبلی استفاده شده است در ماهیت قضیه موثر نبوده است و با لحاظ اینکه تیم والیبال گنبد ایرانیان از هفته دوم دور رفت لیگ برتر والیبال سال 1396 به دلائل فوق الذکر منحل بوده است، در نتیجه شرایط میزبانی برای مسابقه با تیم کاله آمل را نداشته است، بنابراین با استناد به موارد فوق الذکر و ماده 1-24 از آئین سازمان لیگ تصمیم سازمان لیگ درخصوص نتیجه بازی بین دوتیم گنبد ایرانیان و کاله سه بر صفر (باخت فنی) به نفع تیم کاله مازندران منطبق با موازین قانونی ناظر بر مقررات و آئین نامه فدراسیون والیبال تشخیص داده شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز