امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    84338

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    3:11 | ۲۴ مهر ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

100 درصدی تلفن همراه و اینترنت گلستان تا پایان آبان 300x209 - پوشش تلفن همراه و اینترنت در گلستان تا پایان آبان به 100 درصد می‌رسدترکمن نیوز:  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تماس تلفنی با عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از پوشش 100 درصدی تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در شهر و روستاهای استان گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  به نقل فارس، در جریان بازدید «سید محسن دهنوی» عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از روستاهای زلزله‌زده رامیان و در جلسه شورای اداری این شهرستان که به منظور تصمیم‌گیری برای حل مشکلات مردم این منطقه برگزار شد یکی از مشکلات مطرح شده توسط فرماندار و مسوولان محلی شهرستان رامیان عدم پوشش آنتن دهی موبایل در چندین روستا و فقدان پوشش اینترنت در 15 روستای این شهرستان بود که روستاهای زلزله‌زده «الهادی»، «ویرو» و «قورچای» از جمله این روستاها بودند.

به همین منظور سید محسن دهنوی نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی که به نمایندگی از هیئت رئیسه مجلس برای بررسی وضعیت رسیدگی به مردم در مناطق زلزله‌زده رامیان حاضر شده بود در همان لحظه با «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تماس تلفنی برقرار کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم منطقه محروم شرق استان گلستان به ویژه در روستاهای شهرستان «رامیان» از نعمت پوشش آنتن تلفن همراه محروم هستند، ادامه داد: انتظار ما این است بر مبنای قولی که شما داده بودید پوشش تلفن همراه و اینترنت همراه نیز در سرتاسر استان به 100 درصد برسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن ادای احترام به مردم استان گلستان و شهرستان رامیان، اظهار کرد: سلام گرم بنده را به مردم و مسوولان شهرستان رامیان و به ویژه مردم زلزله‌زده این مناطق برسانید.

محمدجواد آذری جهرمی با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز برای نصب دکل و ایجاد پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در استان گلستان تا پایان مهرماه تامین خواهد شد، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که عملیات اجرایی و نهایتا خروجی کار نیز تا پایان آبان ماه به پایان برسد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز