امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    54936

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    12:37 | ۲۰ خرداد ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

نظارت مناطق سیلزده 300x200 - پنجمين جلسه کارگروه نظارت و بازرسي مناطق سيل زده گلستان برگزار گرديدگلستانتورکمن نیوز:  پنجمين جلسه کارگروه نظارت و بازرسي مناطق سيل زده روز دوشنبه 20 خرداد ماه با حضور نمايندگان دستگاه هاي نظارتي از جمله ادارات کل بازرسي و ديوان محاسبات و نمايندگان دستگاه هاي اجرايي در محل دفتر جمعيت هلال احمر استان برگزار گرديد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛به نقل روابط عمومی،سجادي، مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي، هدف از برگزاري اين جلسات را بررسي مشکلات و مسائل موجود در حوزه هاي مختلف بازسازي و نوسازي مطرح نمود و بر ضرورت پيگيري و مرتفع نمودن آن با همکاري دستگاه هاي نظارتي و اجرايي تأکيد کرد.

وي با اشاره به شروع فصل گرما و وضعيت مردم تسريع در امر بازسازي و نوسازي و توجه بيش از پيش به مسائل و مشکلات مردم مناطق آسيب ديده را خواستار شد.

در ادامه هروي، مديرعامل جمعيت هلال احمر استان، گزارش مبسوطي از نحوه امداد رساني و عمليات امداد و نجات ، توزيع بسته هاي حمايتي نظير چادر، بسته هاي غذايي و … ارائه نمود و به سؤالات حاضرين در جلسه پاسخ داد.

هروي با اشاره به همکاري و تعامل سازنده دستگاه هاي اجرايي، نهادهاي نظامي و انتظامي و نيروهاي مردمي ، اين همکاري و هم افزايي قابل تقدير خواند.

سپس جمشيدي معاون برنامه ريزي جهادکشاورزي استان به بيان مشکلات و چالشهاي حوزه کشاورزي پرداخت و بر اصلاح فرآيند پرداخت خسارت تأکيد نمود.

حق بين ، معاون بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان نيز ضمن ارائه گزارش عملکرد در بخش مسکن ، به مشکلات پيش روي اين حوزه پرداخت.

در پايان جلسه مقرر گرديد مشکلات و مسائل مطرح شده به فراخور موضوع در سطوح استاني و ملي پيگيري گردد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز