امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان:

وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان بندرگز بررسی شد

  • کد خبر :

    29754

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    18:16 | ۰۶ مرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

پروژه های عمرانی شهرستان بندرگز بررسی شد 300x202 - وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان بندرگز بررسی شدبندرگز– ترکمن نیوز- نشست بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان بندرگز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، فرماندار و مدیران اجرایی بندرگز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمنهای ایران، روابط عمومی فرمانداری بندرگز، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در این نشست با تاکید بر اولویت بندی پروژه های عمرانی گفت: در سال جاری تکمیل پروژه هایی که بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در اولویت قرار گیرد.

“میرمحمد غراوی” اظهار داشت : منابع مالی باید به سمت پروژه هایی اختصاص یابد که زودتر به بهره برداری رسد و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

وی بر پیگیری و تقویت پروژه های گردشگری ، توریستی و تفریحی تاکید کرد و گفت : با اجرای این پروژه ها و با ورود مسافر به اقتصاد شهرستان کمک خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به روند اجرای طرح های عمرانی و پروژه های شاخص در شهرستان افزود : دستگاههای اجرایی به عنوان کارفرما در نحوه اجرای پروژه ها مسئولیت دارند و باید با نظارت بر روند ساخت و ساز آنان بر کیفی سازی طرح ها و پروژه های عمرانی مراقبت جدی داشته باشند.

غراوی برنامه ریزی اصولی و استفاده بهینه از امکانات را مهم دانست و در خصوص چگونگی افزایش درآمد شهری راهکارهایی ارائه کرد.

معاون استاندار ادامه داد : با توجه به مشکلات اقتصادی و رکود ساخت و سازها ، علاج مشکلات شهرستان برای اجرای پروژه های عمرانی در جذب سرمایه های بخش خصوصی است.

گردآوری: گروه خبری ترکمن نیوز

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز