امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گنبدکاووس 3 1 300x188 - والیبال گنبدکاووس چالش بزرگ مسئولین گلستان+عکس (بخش اول)ترکمن یوز: هنوز از حال و هوای مسابقات لیگ برتر ۱۳۹۹ خارج نشده بودیم که بلافاصله دغدغه‌ها و نگرانی‌های تیمداری سوپرلیگ ۱۴۰۰ آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛   با فصل پیش رو این چهارمین سال پیاپی است که شورای اسلامی و شهرداری گنبدکاووس با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس به اسپانسری تنها نماینده والیبال استان گلستان می‌پردازند.

والیبال یکی از مهم‌ترین ورزشهای بومی شهرستان گنبدکاووس در قلب ترکمنصحرا است و هواداران وعاشقان پایتخت والیبال ایران همواره با اهمیت و دقت فراوان اخبار مرتبط با این ورزش را دنبال میکنند.

بر اساس این گزارش از آغاز فعالیت شورا در سال 1400 بیش از ۱۰ جلسه مرتبط با مسائل والیبال چون بودجه، انتخاب سرمربی، انتخاب بازیکنان و کادر فنی و… با حضور اعضای شورای اسلامی، شهردار و کارشناسان مختلف برگزار شده است.

تاکنون برخی از مسائل تیمداری والیبال شهرداری گنبد در جلسات شورا حل شده است اما بزرگترین دغدغه تیم‌های ورزشی یعنی تخصیص بودجه مناسب برای به کارگیری بازیکنان و تیمداری پیش رو است، از اینرو جلسه ای با حضور نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی برون در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار همچنین فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس همراه با مدیر کل ورزش و جوانان گلستان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، رئیس هیات والیبال گلستان، مدیرعامل و سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس برگزار شد.

 

گنبدکاووس 15 300x188 - والیبال گنبدکاووس چالش بزرگ مسئولین گلستان+عکس (بخش اول)

 

عارف گرگانی رئیس شورای اسلامی در شروع جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان روز شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت و اظهار داشت: خوشبختانه از شروع تیم داری شورا و شهرداری، تیم والیبال همچنان رو به رشد بوده و با وجود مسائل و مشکلات بودجه توانستیم در مسابقات سال گذشته با تدابیر اندیشیده شده و همت کادر فنی و بازیکنان کاملا بومی ضمن ایجاد شور و شوق فراوان در روند بازی های نیم فصل دوم توانستیم جایگاه پنجم رقابت ها را در سوپرلیگ کشوری کسب کنیم.

 

گنبدکاووس 14 1 300x188 - والیبال گنبدکاووس چالش بزرگ مسئولین گلستان+عکس (بخش اول)

شهردار گنبدکاووس نیز در این نشست اظهار داشت: براساس برآوردهای انجام شده هزینه تیمداری والیبال در مسابقات امسال حدود 10 میلیارد تومان پیش بینی شده است که نیاز به نقدینگی دارد.

منصور طعنه گنبدی افزود: تورم اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه گریبانگیر کل کشور شده است و شهرداری ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با مشکلات عدیده ای در خصوص خدمات دهی به شهروندان مواجه هستند.

وی با اشاره بر اینکه والیبال خواسته و تقاضای مردمی بود بیان داشت: گنبدکاووس که به عنوان پایتخت والیبال شناخته می شود در آن برهه اسپانسر خوبی برای والیبال گنبد وجود نداشت، به همین سبب شهرداری گنبدکاووس مسئولیت تیمداری را بر عهده گرفت.

 

گنبدکاووس 13 1 300x188 - والیبال گنبدکاووس چالش بزرگ مسئولین گلستان+عکس (بخش اول)

نماینده مردم گنبدکاووس و بخش داشلی برون در مجلس شورای اسلامی گفت: نتایج و بازی های درخشان تیم والیبال گنبدکاووس در فصل گذشته نشان دهنده همت والای بازیکنان و عرقی که به شهرشان داشتند، بود.

امانقلیچ شادمهر بیان داشت: در شرایط فعلی که بازیکنان خوب منطقه با تیم های دیگر قرار داد بسته اند، زمانی برای از دست دادن وجود ندارد و نباید غفلت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا بازیکنان تیم را که به سایر تیم ها پیوسته اند را بازگردانیم.

 

گنبدکاووس 12 1 300x188 - والیبال گنبدکاووس چالش بزرگ مسئولین گلستان+عکس (بخش اول)

معاون عمرانی استاندار گلستان اظهار داشت: گنبدکاووس مهد و پایتخت والیبال ایران نیازمند توجه بیشتر است و امیدوارم شرایط را فراهم شود تا گنبد نیز همانند گرگان بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند.

میرمحمد غراوی ادامه داد: ورزش های والیبال و بسکتبال مایه مباهات استان است و هر دو تیم با استفاده از ظرفیت های تمام استان باید حضور شایسته در لیگ برتر داشته باشند.

وی ضمن تبریک به طاهر قره داشلی سرمربی جدید شهرداری گنبدکاووس یادآوری کرد: در دهه 60 که دوران طلایی والیبال گنبد بود به سالن نقی پناهی میرفتیم ایشان یکی از بازیکنان خوش اخلاق و شاخص آن زمان بود و انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم گنبد بسیار ارزشمند است.

 

گنبدکاووس 10 1 300x188 - والیبال گنبدکاووس چالش بزرگ مسئولین گلستان+عکس (بخش اول)

معاون استاندار و فرماندار وِیژه شهرستان گنبدکاووس در این نشست اعلام آمادگی کرد با استفاده از ظرفیت های اعتبارات تملک دارایی 6 حدود میلیارد تومان برای پیشرفت والیبال شهرستان تامین شود.

عبدالقدیر کریمی در خصوص عدم تمایل بخش خصوصی برای تیمداری در ورزش حرفه ای گفت: واقعیت تلخی وجود دارد که شرکت های خصوصی متاسفانه به دلایلی همچون تحریم ها و مشکلات اقتصادی و همچنین وجود حاشیه های فروان در رشته هایی همچون فوتبال و والیبال، از قبول تیمداری امتناع می کنند.

 

برای خواندن بخش دوم این گزارش اینجا کلیک کنید.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز