امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

چی سوارکاری ترکمن 300x174 - هیات سوارکاری راهکار دقیق نحوه برگزاری مسابقات اسبدوانی بدون حضور تماشاگر را ارائه نمایندترکمن نیوز:  فرماندار شهرستان ترکمن گفت: منتظریم هیات سوارکاری استان و شهرستان راهکار دقیق نحوه برگزاری مسابقات اسبدوانی بدون حضورتماشاگر در بندرترکمن را ارائه کنند .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ الیاس هیوه چی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما با اشاره به اوضاع کرونایی کشور و استان و قرار گرفتن برخی از شهرستان ها در شرایط قرمز افزوذ: مسئول هیات سوارکاری استان در ستاد استانی کرونا درخصوص برگزاری بدون تماشاگر مسابقات مطالبی را عنوان نمود. اما جزئیات نحوه برگزاری بصورت شفاف فعلا به فرمانداری شهرستان ترکمن اعلام نشده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شهرستانی درخصوص این موضوع گفت: در جلسات شهرستانی هیات سوارکاری نیز خواستار اعلام شفافیت در خصوص نحوه برگزاری شدیم.

هیوه چی سلامت جامعه را اولویت اصلی خواند و گفت: در خصوص این موضوع بایداطمینان حاصل کنیم که پروتکل ها بصورت دقیق رعایت خواهد شد.

فرماندار ترکمن با بیان اینکه معتقد به برگزاری مسابقات با رعایت اصل سلامت مردم و رعایت پروتکل ها هستیم افزود: آیتم های مد نظر باید کاملا رعایت شود و مردم نیز باید همکاری لازمه را داشته باشند و از طریق فضای مجازی و تلویزیون پیگیر مسابقات باشند و در مجموعه سوارکاری به هیچ‌ وجه حضور پیدا نکنند تا تهدیدی متوجه مردم نباشد.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز