امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

Atashneshani 8O 300x225 - هشدار آتش نشانی گنبد در خصوص سوءاستفاده سودجویان گنبدکاووس-ترکمن نیوز- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس با هشدار به شهروندان در خصوص سوءاستفاده افراد سودجو گفت: این سازمان هیچ خدماتی در زمینه شارژ یا تعمیر کپسول های آتش نشانی ارائه نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از ایرنا، سیدسجاد حسینی گفت: اخیر برخی شهروندان در تماس با سازمان آتش نشانی اعلام می دارند که کپسول اطفای حریق خانگی آنان توسط افرادی که خود را پرسنل آن سازمان معرفی کرده اند، برای شارژ تحویل گرفته شده اما هنوز برگشت داده نشده است.
وی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی گنبدکاووس هیچ خدماتی در زمینه شارژ یا تعمیر کپسول های آتش نشانی و یا تایید سلامت و صحت آن ندارد، افزود: متاسفانه برخی افراد سودجو حقیقی یا حقوقی از بخش خصوصی با معرفی خود به عنوان پرسنل آتش نشانی، اقدام به جمع آوری کپسول آتش نشانی شهروندان می نمایند.
حسینی اضافه کرد: موضوع فعالیت این افراد سودجو درحال پیگیری است و شهروندان باید از دادن کپسول های آتش نشانی خود به افراد ناشناس و فاقد کارت شناسایی یا معرفی نامه از سوی شرکت معتبر، خودداری نمایند.
وی از شهروندان گنبدی خواست درصورت مشاهده چنین افرادی، مراتب را با شماره تماس 125 و یا 33225000 اطلاع دهند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: درصورتی که این سازمان قصد ارائه خدمات شارژ یا تعمیر کپسول های آتش نشانی را داشته باشند به شهروندان اطلاع رسانی می کند.

https://t.me/ITNAnews

لینک عضویت کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز