امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

13970304000206 Test PhotoH 300x198 - ناعادلانه بودن توزیع امکانات بین گنبدکاووس و گرگان / آب گرفتگی معابر در گنبدکاووس آزار دهنده استگنبدکاووس-ترکمن نیوز- آخوند عبدالباسط نوریزاد  با اشاره به کمبود برخی تجهیزات برای ارائه خدمات مناسب به مردم در این شهرستان، گفت: توزیع امکانات بین گنبدکاووس و گرگان عادلانه نیست.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران, به نقل از فارس، آخوند عبدالباسط نوریزاد ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه اهل تسنن شهرستان گنبدکاووس که در مصلی بزرگ وحدت این شهرستان برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم انس گرفتن مردم با قرآن و معارف دینی، اظهار کرد: این ماه، ماه میهمانی خدا و نزول برکات الهی بر خلائق است و هر کس از این فرصت الهی کمال استفاده را نکند قطعا در آینده نسبت به آن حسرت خواهد خورد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مردم گنبدکاووس همواره در همه صحنه‌های نیازمندی کشور و انقلاب اسلامی در وسط میدان با وحدت و یکپارچگی حاضر بوده‌اند، خاطرنشان کرد: حق این مردم است که از بهترین امکانات و شرایط برای زندگی خود استفاده کنند و شهرشان را همراه با توسعه و پیشرفت ببینند.

نوریزاد با اشاره به فصل برداشت محصولات پائیزه به ویژه گندم، جو و کلزا و لزوم حمایت از کشاورزان، تاکید کرد: مسوولان باید شرایطی را فراهم کنند که کشاورزان بعد از یک سال تلاش و زحمت به راحتی محصولات خود را به مراکز خرید تحویل داده و به سرعت پول خود را دریافت کنند تا در این شرایط اقتصادی معیشت خانواده آنها دچار مشکل نشود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده شهر گنبدکاووس در حال حاضر آب گرفتگی معابر به هنگام بارش کوچکترین نزولات جوی است، ادامه داد: از شهردار محترم و شورای اسلامی شهر می‌خواهم به سرعت برای این مساله چاره‌اندیشی کنند زیرا مردم در زمان بارش باران به شدت برای عبور و مرور خود در شهر دچار مشکل هستند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه از کمبود امکانات و بودجه در شهرداری گنبدکاووس مطلع هستیم، گفت: مسوولان به نحوی تدبیر کنند تا با همین امکانات موجود و بودجه کم در حد توان مشکلات مردم را رفع کنند و از مشارکت مردم نیز در بخش‌هایی که امکان پذیر است به عنوان بخش خصوصی بهره بگیرند.

نوریزاد با انتقاد از عدم توزیع متوازن امکانات و بودجه در سطح استان گلستان، تصریح کرد: گنبدکاووس به عنوان بزرگترین شهرستان استان گلستان و دومین شهر پرجمعیت استان سهم متناسب و اقناع کننده‌ای از بودجه و امکانات ندارد و به صورت خاص توزیع امکانات بین شهرستان گرگان و گنبدکاووس بر اساس عدالت نیست.

 

لینک عضویت در کانال

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز