امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

Gonbad Farmandari 1O 300x162 - مطالبات و دغدغه های مردم در حوزه سلامت توسط مدیران باید قاطعانه پیگیری شودگنبدکاووس-ترکمن نیوز- معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه در بحث تامین سلامت مردم تعارف نداریم، گفت: مطالبات و دغدغه های مردم در این حوزه باید شفاف مطرح و قاطعانه توسط مدیران پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، عبدالقدیر کریمی روز شنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی گنبدکاووس اظهار کرد: با هرگونه تعلل و کم کاری در انجام وظایف و مصوبات این کارگروه برخورد قانونی می شود.

وی همچنین با گلایه از شورای اسلامی شهر و شهرداری گنبدکاووس نسبت به تعلل در پیگیری و احداث پارک ویژه بانوان و جاده سلامت حدفاصل میدان بسیج تا میدان امام علی(ع)، اضافه کرد: با اینکه در چندین نشست این دو موضوع مطرح شده، اما اقدامات و پاسخ های شهرداری تکراری است.
فرماندار گنبدکاووس تحقق این دو طرح را از مطالبات شهروندان این شهرستان و اقدامی درخشان بیان کرد.
وی در ادامه به ابلاغ آیین نامه جدید مدیریت سلامت همه جانبه با راه اندازی شورای سلامت شهرستان، شهر، بخش و روستا اشاره کرد و گفت: هدف از تشکیل این شوراها توجه و مشارکت بیشتر ادارات و نهادها در تامین سلامت و امنیت غذایی مردم است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس نیز هدف این آیین نامه را رشد و نهادینه سازی همگانی بین بخشی و نیز مشارکت مردم و ادارات و نهادها در ارتقای شاخص های سلامت بیان کرد.
دکتر رضا صابری افزود: تامین سلامت نیازمند مشارکت همگانی است زیر تنها 25 تا 30 درصد تحقق برنامه های این حوزه برعهده بهداشت و درمان و بقیه توسط سایر حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقدامات خود مراقبتی انجام می شود.
وی با اشاره به آغاز هفته سلامت (اول تا هفتم اردیبهشت) اظهار کرد: برنامه های مختلفی برای این هفته در گنبدکاووس پیش بینی شده که نواختن زنگ سلامت، برگزاری همایش خود مراقبتی، پیاده روی خانوادگی و دوچرخه سواری عمومی، عیادت از بیماران و ویزیت رایگان بیماران در مناطق آسیب پذیر از سوی پزشکان از آن جمله است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

https://t.me/ITNAnews

لینک عضویت در کانال تلگرام

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز