امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گفت وگو با سینا سنگ سفیدی ، مربی موفق بدنسازی گنبد کاووس:

مصرف مکمل‌های ورزشی باید تحت مشاوره مربی حرفه ای باشد

  • کد خبر :

    71981

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:30 | ۱۳ شهریور ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

225x300 - مصرف مکمل‌های ورزشی باید تحت مشاوره مربی حرفه ای باشدترکمن نیوز: ورزشکارانی که می‌خواهند در رشته بدنسازی ورود پیدا کنند باید بدانند که این ورزش صفر تا صد باید تحت مراقبت و مشاوره‌های مربی کاربلد باشد و در کنار تمرین دادن، استفاده از مکمل‌ها حتما باید با مشاوره مربی صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  سینا سنگ سفیدی، در گفت وگو با خبرنگار ترکمن نیوز، استفاده خودسرانه از مکمل‌های ورزشی را اشتباه و خطرناک برشمرد و گفت: استفاده خودسرانه و نا به جا از داروها و مکمل‌های ورزشی امری غلط و اشتباه و خطرناک است که متاسفانه منجر به مرگ برخی از ورزشکاران جوان شده است.

وی ادامه داد: ورزشکارانی که می‌خواهند در رشته بدنسازی ورود پیدا کنند باید بدانند که این ورزش صفر تا صد باید تحت مراقبت و مشاوره‌های مربی کاربلد باشد و در کنار تمرین دادن، استفاده از مکمل‌ها حتما باید با مشاوره مربی صورت بگیرد.

سنگ سفیدی، اخلاق مداری را زیربنای ورزش بدنسازی دانست و گفت: محبوبیت در رشته بدنسازی زمانی حاصل می‌شود که فرد بدنساز در درجه اول از اخلاق و منش پهلوانی برخوردار باشد و به اعتقاد من اخلاق زیربنای این ورزش سنگین است.

این مربی موفق استان گلستان در پایان تصریح کرد: با مشاوره و آموزش هایی که تا به الان داشته ام نزدیک به هزار نفر زیر نظر بنده کار کرده اند و توصیه من برای افرادی که می خواهند پرورش اندام را به صورت حرفه ای شروع کنند این است که به هیچ وجه در مرحله اول عجله نکنند و در رابطه با  تیپ بدنی و سبکی که می توانند در آن موفق شوند توسط یک مربی خوب مشاوره بگیرند چرا که رشته بدنسازی رشته ای است که در کل پدر همه رشته ها است. تمام افرادی که در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند به طریقی با بدنسازی ارتباط دارند و نیاز دارند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز