امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

mostameri 15az 300x211 - مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد افزایش می یابداقتصادی-ترکمن نیوز-  رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  محسنی رییس سازمان بهزیستی کشور در همایش وحدت اقوام، معلولین و بهزیستی که به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و روز جهانی معلولین در گرگان برگزار شد گفت: هر سال مستمری مددجویان دو دستگاه حمایتی بهزیستی و کمیته امداد افزایش خواهد یافت و برای اشتغال آنان مجلس ۹۰۰ میلیارد تومان به این سازمان داده است.

وی افزود: روز جهانی معلولین نشانگر توانمندی و ظرفیت های این عزیزان است و اگر امکانات و شرایط مناسب و عادلانه فراهم شود بسیار توانمند و موفق خواهند بود.

در این همایش جلیل ایمری بازیکن سابق تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین، مدال پاراالمپیک خود را به سازمان بهزیستی استان گلستان برای هموطنان زلزله زده اهدا کرد.

همچنین در سفر امروز سه شنبه ۱۴ آذر ماه رییس سازمان بهزیستی کشور، در مراسمی ساختمان جدید مرکز جامع توانبخشی معلولان ذهنی پسر بالای ۱۴ سال ( بهکوش ) که اولین مرکز پشتیبان شغلی معلولین کشور در گرگان است، افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم نیز معلول کم توان ذهنی تحت پوشش بهزیستی با اهدای اثر هنری خود از دکتر محسنی تقدیر کرد./باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز