امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

300x185 - مدال برتر مدیریت هیات‌های والیبال کشور به گلستان رسیدترکمن نیوز: پروسه چشمه جوشان والیبال در این خطه از خرداد ماه سال ۱۳۴۰ توسط استاد بزرگوار هاشمی در زمین دانشسرای مقدماتی کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  تاریخ و پیشینه قدمت این رشته تماشاگر پسند با سنگلاخ های فراوان اما پردوام توسط مردانی بزرگ منش سینه به سینه به آیندگان منتقل شده است.

در عصر کنونی با وجود رقبای فراوان و امکانات و بودجه های سر به فلک کشیده در برخی استان های والیبالی، اما استان گلستان با حمایت اداره کل ورزش استان و هدایت عیسی سنگدوینی و جاری بودن عشق به والیبال در کلیه شهر و روستاهای این استان سرسبز، از سوی فدراسیون والیبال، هئیت والیبال این خطه به عنوان برترین هئیت در سطح کشور شناخته شد.فدراسیون والیبال در آیتم های مختلف امتیازاتی را برای بدست آوردن رتبه برتر مشخص کرده بود.

هیات والیبال استان گلستان با کسب ۵۰۷ امتیاز ، از ۱۰۰۰نمره توانست رتبه برتر را مال خود بکند. این هیات با تلاش و برنامه های مدون در چند سال اخیر از قبیل جشن والیبالی، مسائل آموزشی، برگزاری تور جهانی، والیبال ساحلی، میزبانی مسابقات کشوری، استعدادیابی، فعالیت گسترده در والیبال بانوان که هم اکنون دو نماینده در تیم ملی دارد،

سنگدوینی با همکاری کمیته ها، اصحاب رسانه، مدیریت با برنامه و ثبات همدلی پیشکسوتان و عملکرد صادقانه کارنامه ای درخشان را در نزد فدراسیون نشینان ایجاد کرد.

امیدواریم در آینده شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر والیبالی ها در تیم های ملی را شاهد باشیم.

گزارش از: شیرمحمد شیروانی

خبرنگار ورزشی ترکمن نیوز

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز