امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    17434

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    10:25 | ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

نصیبی 300x225 - مجوز راه اندازی ۲۲ دهیاری جدید در گلستان صادر شدگرگان-ترکمن نیوز- مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری استان گلستان گفت: مجوز راه اندازی ۲۲ دهیاری جدید در گلستان از سوی وزارت کشور صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران علی نصیبی اظهار کرد: مجوز راه اندازی ۲۲ دهیاری جدید در گلستان از سوی وزارت کشور صادر شد و تعداد دهیاری‌های گلستان به ۹۰۷ دهیاری می‌رسد.

وی افزود: با صدور مجوز راه اندازی این دهیاری ها سه هزار و ۳۱۵ نفر از ساکنان این مناطق به زودی از خدمات دهیاری بهره مند می‌شوند.

نصیبی ادامه داد: بعد از انتخاب دهیار واجد شرایط از سوی شوراهای این روستاها، اعتبارات جهت عمران و آبادانی روستا به صورت مستقیم به حساب دهیاری های مربوطه واریز خواهد شد.

وی افزود: معاونت امور دهیاری ها سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و وزارت کشور در کوتاهترین زمان ممکن امور اداری و اجرایی مربوط به اخذ مجوز روستاهای مذکور را انجام دادند.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان اظهار کرد: مجوز دهیاری برای روستاهایی که در سرشماری رسمی ۹۵ دارای جمعیت بیش از ۳۰ خانوار بوده و دارای شورای روستایی و سایر شرایط قانونی باشند صادر میشود و اکنون به جز یک روستا که میبایست هماهنگی های زیست محیطی  در رابطه با آن انجام شود، برای سایر روستاهای واجد شرایط مجوز دهیاری اخذ شده است.

نصیبی گفت: هشت هزار و ۸۸ دهیاری در استان فعالیت داشتند که با تبدیل سه دهیاری گلیداغ مراوه تپه و صادق آباد گالیکش و دوزین مینودشت به شهرداری تعداد دهیاری های استان به ۸۸۵ رسید لیکن با توجه به آغاز به کار قریب الوقوع ۲۲ دهیاری جدید، تعداد دهیاری های گلستان به ۹۰۷ دهیاری می رسد.

خبرگزاری مهر

لینک عضویت در کانال

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز