امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

جزیده ترکمن نیوز 300x300 - عظیم جزیده: به نتیجه بازی با شهداب خوشبینم!/پاداش میلیونی برای تیم در راه استترکمن نیوز: وقتی “عظیم جزیده” به خبرنگار ترکمن نیوز اعلام کرد: برنامه های خود را جهت تقویت تیم در نیم فصل دوم به مدیرعامل باشگاه ارائه کرده ام، به اراده و معلومات این مربی با انگیزه خوش بین بودیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس پس از یک دوره فراز و نشیب و کسب نتیجه نامطلوب از بازی‌ها که انتقادهای زیادی را از طرف هواداران و همچنین شورای شهر به دنبال داشت، (30 آذرماه 99) در گفت و گو باخبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: برنامه‌های خود را جهت رفع نقاط ضعف و تقویت تیم به جمال واحدی مدیرعامل باشگاه ارائه کردم.

وی در آن روز گفته بود طی جلسه ای که با اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس داشتم نیز اکثریت اعضا را با توضیحات فنی قانع کردم که تیم جوان شهرداری گنبد قابلیت‌ها و لیاقت‌های زیادی دارد، که با کمی حمایت، تقویت روحیه و برنامه‌هایی که در پیش داریم با قدرت در فصل دوم مسابقات لیگ برتر حضور خواهیم داشت.

بر اساس گزارش خبرنگار توپ و تور نیز: سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد توانست، بالاخره در سایه صبوری و استقامت، از یک مشت بازیکن جوان و گمنام در کنار باتجربه‌های پشت نکرده به تیم شهر و دیارشان، تیمی قابل احترام در نیم فصل دوم بسازد.

تیمی که این روزها با نتایج درخور توجه توانسته، حسابی دل تماشاگران و علاقمندان پرشور پایتخت والیبال ایران را شاد کند.

سرمربی با تجربه ترکمن‌ها در خصوص موفقیت‌های پیاپی تیم گنبد گفت: بعد از بازی خوبمان مقابل ارومیه، سیل تبریک و شادباش بود که روانه تهران شد و به بازیکنان تیم ما انگیزه بخشید.

وی درخصوص رویارویی تیم گنبد با تیم نماینده یزد افزود: شهداب تیم قابل احترامی است که از وجود بازیکنانی ارزشمند و کادر فنی توانمندی برخوردار است، اما با همه احترام، ما برای بردن آنان به میدان می‌رویم و روی نقاط ضعف شان، خوب کار کردیم و به برد خوشبینم.

جزیده در خصوص انگیزه بخشی باشگاه در تداوم موفقیت‌های این هفته، گفت: خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شهر گنبد کاووس همه ورزش دوست و همانند سایر همشهریان والیبالی هستند که با یک مصوبه تشویقی خوب برای برد تیم جایزه میلیونی تعیین کرده‌اند و این موضوع نیز انگیزه‌ای مضاعف برای تقویت روحیه والیبالیست‌های جوانمان شده است.

انتشار از: یاشار نیازی

منبع: توپ و تور با کمی ویرایش

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز