امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    32837

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:38 | ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

ما برای رفع مشکلات جامعه فرهنگیان بسیار جدی است 300x186 - عزم ما برای رفع مشکلات جامعه فرهنگیان بسیار جدی استاخبار اجتماعی– ترکمن نیوز- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس پیگیری ها و قدم های مثبتی برداشته شده است و عزم ما برای رفع مشکلات جامعه فرهنگیان جدی است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، رامین نورقلی پور درارتباط با ممنوعیت واردات خودرو و تاثیر آن بر قیمت خودروهای داخلی گفت: این تصمیم تاثیر زیادی برافزایش قیمت خودروهای داخلی ندارد؛ اما می تواند التهابی را در بازار ایجاد کند که قطعا قابل کنترل است.

رامین نورقلی پور که هم اکنون به همراه هیئت ایرانی در روسیه به سر می برد، اظهارداشت: مشتریان خودروهای وارداتی و خودروهای داخلی با هم متفاوت هستند ؛ البته درسال های اخیر با واردات خودروهای خارجی ذائقه بخشی از مردم به سمت این خودروها گرایش پیدا کرده است.

وی درخصوص بیکاری افرادی که درحوزه واردات مشغول هستند گفت: نظر تصمیم گیرندگان ممنوعیت واردات خودرو این است که ما نمی خواهیم منافع تعداد زیادی ازمردم را فدای منافع تعداد کمی از افراد کنیم؛ اما درهر صورت این یک واقعیت است که این موضوع مشکلاتی را به وجود خواهد آورد و تصمیم گیرندگان در قبال آن مسئول هستند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص خروج آمریکا از برجام و تاثیر آن بر قراردادهای جوینت ونچر تصریح کرد: خودروسازان داخلی به شرکای خارجی خود وابستگی دارند و حتی در بهترین حالت خودروهای تولید داخل نیز درصدی وابستگی وارداتی دارند، درنتیجه خروج شرکای خارجی مشکلاتی را مخصوصا در زمینه کیفیت برای خودروسازان ایجاد خواهد کرد اما این به معنی توقف تولید نیست.

نورقلی پور خاطرنشان ساخت: شاید ازاین پس نتوانیم برندهای خاصی را که قرارداد جوینت ونچر دارند درکشور تولید کنیم؛ اما طیف بزرگی ازخودروها که درگذشته نیز تولید شده است را هرچند با کیفیت و تنوع کمترمی توانیم تولید کنیم، با این امید که شرایط بین المللی را درآینده بهبود بخشیم.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مسئله تعیین تکلیف امور نیروهای حق التدریس آموزش و پرورش یادآورشد: اخیرا از طریق پیگیری های بعمل آمده، قدم های مثبتی در این زمینه برداشته شده است و بنده امیدوارم نیروهای حق التدریسی حوزه غرب گلستان به زودی به آنچه که استحاقش را دارند برسند.

البته پیگیری ها تا حصول نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت. عزم ما برای رفع مشکلات جامعه فرهنگیان بسیارجدی می باشد و لذا درجلسه ای که اخیرا با ساکنین شهرک فرهنگیان کردکوی داشتیم، مبلغ 600 میلیون تومان برای احداث جدول شهرک فرهنگیان آن شهر پیش بینی به عمل آمده که بنده انشاالله درپس ازبازگشت ازسفر روسیه به این موارد رسیدگی خواهم نمود.

لینک عضویت کانال تلگرام

https://tlgrm.in/ITNAnews

منبع: turkmensesi.net

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز