امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    78898

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    11:20 | ۲۳ تیر ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

بین‌المللی فرش سجاده 300x200 - عذرخواهی شرکت بین‌المللی فرش به دلیل فروش سجاده به عنوان کالای تزئینیترکمن نیوز:  یک شرکت بین‌المللی فرش از اقدام خود در فروش سجاده‌های نماز به عنوان فرش‌های تزئینی عذرخواهی کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  به نقل از پایگاه خبری الانباء، شرکت بین‌المللی فرش و پوشاک «شی ان»، پس از فروش سجاده‌های نماز مسلمانان به عنوان تزئینات و وسایل دکوری، مجبور به عذرخواهی شد.

به گفته وب‌سایت آمریکایی «بازفید»، عصر  روز جمعه، مردم متوجه شدند که این شرکت فرش‌هایی را برای فروش ارائه می‌دهد که مشابه سجاده‌هایی مسلمانان است که در نمازهایشان استفاده می‌کنند.

این محصول «فرش حک شده»، «فرش‌های مدل یونانی»  و «فرش گرافیکی» توصیف شده بود، در حالی که برخی از آنها شامل تصاویر کعبه و مساجد بودند.

«خدیجه رضوی»، ۲۴ ساله و فارغ‌التحصیل روزنامه‌نگاری از دانشگاه سالفورد انگلستان، از جمله نخستین کسانی بود که متوجه این توهین به نمادهای اسلامی شد و  تصاویر گسترده‌ای از  این سجاده‌های نماز را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

رضوی به وبسایت «بازفید» گفت که وی متوجه شده که هفت سجاده نماز به عنوان فرش‌های تزئینی فروخته شده است.

او در پیام خود در اینستاگرام، این اتفاق را بسیار توهین‌آمیز و بی‌توجهی به شأن مسلمانان توصیف کرد و از مردم خواست تا با شرکت «شی ان» تماس بگیرند و آن را تحریم کنند تا این شرکت پاسخگوی اقدام خود باشد.

به دنبال انتشار این پیام، هزاران نفر اقدام این شرکت را محکوم کردند و شرکت هم با صدور بیانیه‌ای عذرخواهی کرد و گفت: «ما اخیراً با فروش سجاده نماز به عنوان فرش تزئینی در سایت خود اشتباه بزرگی را مرتکب شدیم. درک می‌کنیم که این اتفاقی بسیار بد و موهن بود و واقعاً به خاطر این اتفاق متأسفیم».

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز