امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

فیروز کلاله 300x254 - شور و نشاط در کلاله با حاجی فیروزکلاله-ترکمن نیوز-  براساس یک سنت دیرینه، درآستانه فرارسیدن سال نو و جشن های نوروز، حاجی فیروز با اجرای یرنامه های شاد و مفرح در خیابان ها، محلات و اماکن عمومی زمینه شادی و نشاط شهروندان کلاله در شرق استان گلستان را به ارمغان آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل ایرنا،روز شنبه دو نفر از هنرمندان گلستانی با حضور در خیابان ها، محلات و اماکن عمومی کلاله در هیات حاجی فیروز و اجرای برنامه های شعرخوانی، ضمن اطلاع رسانی برنامه های ویژه نوروزگاه شهرداری کلاله، زمینه شادی و نشاط شهروندان کلاله به ارمغان آوردند.
شهردار کلاله در این خصوص در گفت و گو با گفت: حاجی فیروز در قالب برنامه هایی که در سطح شهر اجرا می کند، پیرامون جشن نوروزگاه که به مناسبت جشن های سال نو و عید نوروز از سوی شهرداری کلاله در پارک گل این شهر برگزار خواهد شد، به مردم شهری و روستایی این شهرستان اطلاع رسانی می کند.
خلیل سعدی اظهارداشت: شهرداری در قالب برنامه های ستاد خدمات سفر شهرستان کلاله، برنامه فرهنگی هنری ونمایشگاهی ‘نوروزگاه’ را از 28 اسفند 97 لغایت 14 فروردین 98 در پارک گل کلاله برگزار می نماید.
وی افزود: علاقه مندان برای رزرو و اجاره غرفه های نمایشگاه می توانند تا 25 اسفندبا شماره 09111791511 مدیر اجرایی نوروزگاه تماس حاصل نموده اطلاعات لازم را دریافت دارند.
شهر کلاله با بیش از 35 هزار نفر جمعیت به عنوان مرکز شهرستانی به همین نام در شرق استان گلستان واقع است.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز