امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

استاندار گلستان در مراسم رونمایی از 20 دستگاه اتوبوس شهری گرگان:

شهرهای پاک و سالم با همراهی مردم شکل می گیرند

  • کد خبر :

    31059

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:18 | ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

پاک و سالم با همراهی مردم شکل می گیرند 300x201 - شهرهای پاک و سالم با همراهی مردم شکل می گیرنداخبار استانی- ترکمن نیوز- استاندار گلستان با تاکید بر اینکه ساماندهی ناوگان شهری ترافیک گرگان را کم کرده و رضایتمندی مردم را به همراه دارد، اظهار کرد: باید در مباحث خدمات شهری مردم را دخیل کنیم تا شهری سالم و پاک داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی صبح امروز 14 مرداد در مراسم رونمایی از 20 اتوبوس شهری گرگان تصریح کرد: ترافیک گرگان در شان مردم این شهر نیست و باید اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گیرد.

وی شهرداری را به عنوان یک نهاد غیردولتی که محبوبیت بیشتری نسبت به دستگاه های اجرایی دیگر در بین مردم دارد دانست و افزود: به دلیل آنکه تمام منابعی که در شهرداری هزینه شده در قالب مشارکت دوسویه بین شهرداری و مردم تأمین می شود و مردم نتیجه هزینه های خود را در خدمات شهرداری مشاهده می کنند.

دکتر هاشمی با بیان اینکه وجود پادگان در محدوده شهری جایز نیست و باید نسبت به انتقال آن اقدام شود، اظهار کرد:باید مکان یابی جدیدی برای آن صورت گیرد و از فضای آن به عنوان فضای سبز یا کاربری گردشگری استفاده کرد.

وی گفت: دراین دوره چهار ساله باید در حوزه بافت فرسوده بصورت جدی وارد شده و سهم زیادی را هم برای بخش خصوصی در نظر گرفته و از فرصت های خوبی که برای استفاده از منابع بانکی در این زمینه ایجاد شده استفاده بهینه شود.

دکتر هاشمی پیشرفت گرگان در زمینه گردشگری را موجب پیشرفت سایر شهرستانهای استان دانست و یاد آور شد:سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه بافتهای فرسوده گرگان وارد شوند و دولت نیز از آنها حمایت می کند.

وی تصریح کرد: علیرغم اقدامات عمرانی خوبی که در گرگان در سنوات گذشته صورت گرفته اما مشکل ترافیک گرگان برطرف نشده که توجه جدی مدیریت شهری را می طلبد.

لازم به ذکر است در این مراسم 20 دستگاه اتوبوس مدرن با اعتبار 13 میلیارد تومان به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گرگان افزوده شد.

گردآوری: گروه خبری ترکمن نیوز

https://tlgrm.in/ITNAnews

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز