امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

معاون استاندار گلستان خبر داد:

شناسایی 14 هزار انبار نگهداری کالا در گلستان

  • کد خبر :

    4416

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:25 | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

اخبار گلستان-ایتنانیوز-  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: حدود 14 هزار انبار نگهداری کالاهای تجاری و محصولات کشاورزی در استان شناسایی و در سامانه جامعی که به همین منظور تهیه شده ثبت شده است.

anbar 16m 300x200 - شناسایی 14 هزار انبار نگهداری کالا در گلستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل ایسنا، منطقه گلستان، علی اصغر طهماسبی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با تأکید بر اهمیت ثبت انبارها در سامانه جامع، افزود: طبق گزارش اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان جزء 6 استان برتر کشور در حوزه ثبت انبارها بوده است.

وی تصریح کرد: طی 4 سال گذشته با جدیت دولت، پیگیری دستگاه قضا و اطلاع رسانی مناسب صدا و سیما، شاهد کاهش 50 درصدی میزان ارزش قاچاق کالا به کشور بوده ایم و چنانچه این جدیت و حساسیت به موضوع ادامه داشته باشد باز هم شاهد کاهش میزان قاچاق کالا و ارز، خواهیم بود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان ادامه داد: خوشبختانه با وجود آموزش ها، اطلاع رسانی و فرهنگسازی مناسبی که از سوی تمامی رسانه ها بویژه صدا و سیما در سالهای اخیر صورت گرفته، آگاهی مردم نسبت به مضرّات و آثار سوء خرید کالای قاچاق بر اقتصاد کشور بالا رفته و همین امر باعث گرایش کمتر مردم نسبت به خرید اجناس خارجی در بازار شده است.

طهماسبی در ادامه ایجاد سامانه حمل و نقل بار را از دیگر اولویت ها و کارهای مهم حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد و افزود: از این پس هرگونه حمل و نقل، جا به جایی و تردد کامیونهای حامل بار، می بایست دارای بارنامه و با مجوز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: برنامه محوری و شفاف سازی فعالیت های اقتصادی و بازرگانی دو اصلی است که باید مورد اهتمام تمامی دستگاههای عضو این کمیسیون قرار داشته باشد.

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز