امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

سینما-ایتنانیوز-  تصویربرداری سریال «بازی نقاب ها» در بندرترکمن بزودی آغاز خواهد شد.

sinama 25m 229x300 - سریال «بازی نقاب ها» بزودی در بندرترکمن کلید می خورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل بانی فیلم، سریال «بازی نقاب ها» به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی علی مهام بزودی وارد مرحله تولید خواهد شد.
علی مهام تهیه کننده با اعلام این خبر افزود: «بازی نقاب ها» عنوان موقتی برای این سریال ۴۰ قسمتی است که قطعاً تغییر خواهد کرد. این مجموعه به قلم بهنام علیزاده به نگارش در آمده است و قرار است که روی آنتن شبکه دو برود. البته زمان پخش مشخصی نداریم. اما سریال در ۴۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای تولید خواهد شد.
وی درباره لوکیشن های سریال نیز توضیح داد: تا ۴-۳ روز دیگر تصویربرداری را در بندرترکمن آغاز خواهیم کرد. البته تست گریم بازیگران انجام شده است که متشکل از بازیگران تهرانی و ترکمنی است.
لوکیشن های این مجموعه نیز شامل: بندرترکمن، گنبدکاووس، آغلا و قمیشان خواهد بود.
در مجموع ۸ ماه تصویربرداری به طول خواهد انجامید و تمام داستان نیز در استان گلستان خواهد گذشت.
مهام درباره داستان سریال نیز عنوان کرد: «بازی نقاب ها» یک ملودرام عاشقانه است و از آنجایی که ترکمن ها را با عناصر اسب و گندم می شناسند، این چند عنصر در این سریال نمود پیدا کرده است. داستان سریال در رابطه با ترکمن هاست و اتفاقاتی که بین دو طایفه می افتد که سالها با هم کدورت دارند. فیلمنامه نویس برای به تصویر کشیدن آداب و سنن این منطقه سفر و تحقیقات بسیاری داشته است. یعنی حدود یک سال و نیم را صف نگارش فیلمنامه کرده است. چون بحث قومیت مطرح است که بسیار مهم است. ما در این سریال بین ۵۰ تا ۷۰ بازیگر داریم. از جمله: جعفر دهقان، آزیتا حاجیان، سیما خضرآبادی، منوچهر آذر، رزیتا غفاری، بابک انصاری، یلدا قشقایی، مهرداد ضیائی، فرهاد بشارتی و مهسا هاشمی.
وی در پایان هم گفت: استان گلستان زیبایی های بسیاری دارد که از این نظر ما می توانیم تصویر زیبایی از این استان را به مخاطبان سریال ارائه بدهیم.
«بازی نقاب ها» عنوان جدیدترین سریال شبکه دو است که به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی علی مهام بزودی کلید می خورد.

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز