امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

رئیس سازمان برنامه و بودجه گلستان خبر داد:

سرمایه‌گذاری بلندمدت در رشته سوارکاری استان گلستان

اخبار سوارکاری-ایتنانیوز-  رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: به دنبال سرمایه‌گذاری ۲۰ تا ۲۵ ساله در سوارکاری استان گلستان هستیم.

savarkari 2a 300x185 - سرمایه‌گذاری بلندمدت در رشته سوارکاری استان گلستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ورزشی،  به نقل تسنیم، حسین پیش‌قدم صبح امروز در بازدید از پیست سوارکاری شهرستان آق‌قلا اظهار داشت: ظرفیت سوارکاری در استان گلستان بالاست و برای استفاده از این ظرفیت به سرمایه‌گذاری نیازداریم و این سرمایه‌گذاری هم می‌خواهیم طولانی مدت بین 20تا 25ساله باشد.

وی تاکید کرد: اقداماتی هم برای این کار انجام شده و موفق شدیم پارسال واگذاری 8 ماه مجموعه سوارکاری به استان را گرفتیم و امسال هم این واگذاری یک‌سال شد و به دنبال بهره‌برداری طولانی مدت برای 20 تا 25 سال با حضور سرمایه‌گذاران هستیم.

پیش‌قدم تصریح کرد: شورای نظارتی استان تحقیق کرده و نقطه‌نظر مثبتی هم داشته و گزارش تهیه کرده و نظر خوبی برای واگذاری مجموعه‌ها به استان داشته و به بازرسی کشور هم این گزارش را ارائه داده است.

وی با بیان این که تاکنون سرمایه گذاری خوبی در استان گلستان در بخش مجموعه‌های سوارکاری انجام شده است، خاطرنشان کرد: سکوهای نشستن این پیست‌ها، محل پذیرایی و کابل‌کشی برق انجام شده و به دنبال تغییرات بیشتر برای جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران به این مجموعه‌ها و استان گلستان هستیم.

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز