امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

تکرار درخشش آزمون پس از گل اروپایی؛

سردار گل می‌زند، گل می‌سازد!

آزمون 11 300x198 - سردار گل می‌زند، گل می‌سازد!تورکمن نیوز: ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ بیشترین نقش را در جریان برتری تیمش برابر اورال داشت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛   از ورزش سه، در یکی از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که مثل همیشه سردار آزمون را در کنار آرتم زیوبا در خط حمله داشت، از ساعت ۱۲ امروز در ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا مقابل اورال رده نهمی قرار گرفت.

زنیت شروع توفانی در این مسابقه داشت و در دقیقه ۳ روی توپ ارسالی از کرنر با پاس آرتم زیوبا و ضربه تمام کننده برانسیلاو ایوانوویچ به گل اول برابر اورال رسید.

در دقیقه ۲۷ بازیکنان زنیت سنت‌پترزبورگ یک کار تیمی چشم‌نواز و فوق‌العاده با توپ‌ربایی سردار انجام دادند و در نهایت با پاس آزمون و ضربه بغل پای اوزدوئف به گل دوم مقابل اورال دست پیدا کردند.

نیمه اول با برتری یاران آزمون پایان یافت، اما در دقیقه ۵۸ اورال با گل به خودی اولگ شاتوف اختلاف را به حداقل رساند تا امیدوار به کسب امتیاز در بازی خانگی مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ شود.

اما تنها پنج دقیقه پس از این گل، باز هم بازیکنان زنیت سنت‌پترزبورگ بازی را در دست گرفتند و این بار روی ارسال زیبای اوزدوئف از جناح راست زمین، اشتباه اولگ باکلوف در خروج از دروازه و ضربه سر سردار آزمون گل سوم را زدند تا درآستانه برتری قرار بگیرند.

زنیت سنت‌پترزبورگ که هفته قبل شکست تلخی مقابل لوکوموتیو مسکو داشت و پس از آن در دومین بازی فصل لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا به برتری رسید، امروز هم توانست با درخشش سردار ایرانی خود که یک گل زد و یک پاس گل داد، به پیروزی ۳ بر یک دست پیدا کند تا ۲۶ امتیازی شود و موقتا در صدر جدول لیگ برتر روسیه قرار بگیرد.

سردار آزمون که چهار روز قبل برابر بنفیکا دومین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را زد، امروز در یازدهمین بازی‌اش در لیگ برتر روسیه که ۸۳ دقیقه در زمین بود، توانست سومین گل و سومین پاس گل فصل خود را به ثبت برساند تا قبل از اضافه شدن به اردوی تیم ملی، نشان دهد از آمادگی بالایی برخوردار است.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز