امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

2193982 300x198 - سالانه ۲۵ ميليارد تومان وام اشتغال به هر استان تخصيص می‌یابداشتغال و تعاون- تورکمن نیوز: رئيس بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي گفت: سالانه ۲۵ ميليارد تومان وام اشتغال به هر استان از سوي بنياد مستضعفان تخصيص مي‌يابد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ به نقل از روابط عمومي بنياد مستضعفان، محمد سعيدي‌کيا در مراسم اهداي ۵۰۰ سند مالکيت در شاهين‌دژ با بيان اينکه در زمينه اشتغال براي هر استان ۲۵ ميليارد تومان وام از سوي بنياد مستضعفان پيش‌بيني شده است، اظهار کرد: مسئولان شهرستاني و استاني در همه استان‌ها بايد طرح‌هاي اشتغالزايي مردمي در مناطق محروم را به سرعت بررسي کنند تا با ارائه وام‌هاي پيش‌بيني شده بتوانيم گام‌هاي موثري در زمينه رونق اقتصادي و ايجاد زمينه اشتغال برداريم.

وي با بيان اينکه در آذربايجان‌غربي سرعت جذب اعتبارات و وام‌هاي پيش‌بيني شده کم است، اذعان کرد: تاکنون در سه سال گذشته در حدود ۶۵ ميليارد تومان وام يارانه‌دار ۸ درصدي اشتغال‌زايي براي اين استان درنظر گرفته شده، اما حدود ۴۳ ميليارد تومان آن جذب شده و ۱۰ ميليارد تومان ديگر در مرحله جذب است.

رئيس بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي از مسئولان استاني آذربايجان‌غربي خواست تا پايان تيرماه نسبت به جذب مابقي تسهيلات بانکي اشتغالزايي اقدام کنند.

سعيدي‌کيا خاطر نشان کرد: در خصوص ايجاد گاوداري پنج هزار راسي که سال گذشته به مردم شاهين‌دژ قول داده شده است نيز بايد زمين مناسب انتخاب شود تا پس از تامين منابع مالي مدنظر از طريق تسهيلات بانکي، اقدامات عملياتي آغاز شود.

وي در پايان از واجدين شرايط خواست با توجه به دستورالعمل‌هاي بنياد مستضعفان نسبت به ارائه مدارک لازم براي اخذ سند مالکيت املاک خود اقدام کنند.

همچنين در حاشيه اين مراسم ايرج سليمان زاده هنرمند بين المللي خوشنويسي تابلوي خط دستنويس را به پاس اجراي منويات مقام معظم رهبري در واگذاري اسناد علوي به محمد سعيدي کيا رئيس بنياد مستضعفان اهدا کرد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز