امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    65252

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    13:37 | ۱۱ آذر ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

سبز کنبدکاووس 300x125 - سازمان‌های مردم نهاد از ظرفیت و توان خود برای بهبود وضعیت فضای سبز استفاده کنندتورکمن نیوز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در کنار ظرفیت‌های بسیار خوب در بحث کشاورزی، دامداری و صنعت، شاهد کمبود فضای سبز در شهرها و روستاهای این شهرستان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛   عبدالقدیر کریمی در جلسه ستاد توسعه فضای سبز شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در دو سال گذشته شهرداری و شورای شهر با همکاری دهیاری‌ها زحمات زیادی برای توسعه فضای سبز کشیدند اما با این وجود در حوزه روستاها فاصله زیادی با استاندارد شهرستان داریم و از همه دستگاه‌های اجرایی و در کنار آن سازمان‌های مردم نهاد تقاضا داریم از ظرفیت و توان خود برای بهبود وضعیت فضای سبز گنبدکاووس استفاده کنند.
وی ادامه داد: به طور قطع توسعه فضای سبز جزو اولویت‌های فرمانداری گنبدکاووس است و از شهرداران گنبد و اینچه برون و دهیاران روستاها تقاضا داریم همانند سابق برای بهبود سرانه فضای سبز تلاش کنند.
کریمی با اشاره به اقدام خوب موسسه سبزگامان بسکی برای نهال‌کاری بخشی از جاده گنبدکاووس – مینودشت گفت: از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد باید بهترین استفاده را برای توسعه فرهنگ درختکاری ببریم.
وی با اشاره به تهدید خطر ریزگردهای ناشی از خشکسالی حاکم بر نواحی شمالی استان گلستان، بر لزوم مشارکت بیشتر مرزبانی و آموزش و پرورش در بحث کاشت بوته و نهال در این مناطق تاکید کرد.
شهردار گنبدکاووس نیز در این نشست با اشاره به اینکه توسعه سرانه فضای سبز یکی از موضوعات مهم در برنامه‌ریزی مدیریت شهری تلقی می‌شود گفت: ۱۷۵ هکتار فضای سبز در این شهر وجود دارد که با توجه به جمعیت ۱۶۸ هزار نفری گنبد، سرانه فضای سبز برای هر نفر ۱۰.۴ مترمربع است.  

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز