امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    119413

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    8:52 | ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

27 - زمینه‌ مشارکت حداکثری مردم گلستان در انتخابات ۱۴۰۲ فراهم شودترکمن نیوز:  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات سال جاری، تلاش می‌شود تا از هم اکنون با برنامه‌ریزی، زمینه حضور حداکثری افراد واجد شرایط در استان فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  سیدعلی مهاجر در نشست اعضای کمیته دانشجویی دانشگاه‌های استان، اظهار کرد: اکنون این موضوع مهم در استان در دستور کار قرار گرفته و برای رقابتی بودن و سلامت، حفظ امنیت و مشارکت حداکثری در این عرصه، برنامه‌ریزی و امکانات بسیج می‌شود.

وی بر استفاده از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها در استان برای برگزاری انتخابات پیشرو با عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را همزمان در اسفندماه سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی کرده است.

مهاجر با اشاره به برگزاری همایش علمی عروه الوثقی در یکی از مراکز دانشگاهی این استان در سال جاری، گفت: از تجربه سال گذشته میزبانی اجلاسیه تقریب مذاهب در استان باید در برگزاری این همایش علمی، به خوبی استفاده شود.

وی همچنین بر سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه فرهنگی در میان دانشجویان دانشگاه‌های استان تاکید کرد.

مطابق داده‌های آماری مسوولان مرتبط با دانشگاه‌ها در گلستان، حدود ۸۰ هزار دانشجو در رشته های مختلف در دانشگاه‌های این استان از جمله سه دانشگاه دولتی، ۱۲ واحد دانشگاه آزاداسلامی، ۱۲ واحد دانشگاه پیام نور، ۱۴ موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی، یک مرکز جامعه المصطفی، یک دانشگاه فرهنگیان، ۵ آموزشگاه و دانشکده فنی و حرفه ای مشغول تحصیل هستند./ایرنا

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز