امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

1376474 249 300x185 - رشته سوارکاری بانوان در گنبدکاووس فعال می‌شود‌اخبار سوارکاری– ترکمن نیوز- سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس گفت: برای نخستین بار در استان گلستان رشته سوارکاری بانوان تا پایان امسال در گنبدکاووس فعال می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، حجت‌الله یوسفی در جلسه هم اندیشی فرماندار ویژه گنبدکاووس با نائب رئیسان هیئت های ورزشی این شهرستان اظهارداشت: خانه والیبال گنبدکاووس با اعتبار یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و 750 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی جز پروژه‌های ملی شهرستان بوده که در حال ساخت است و پیشرفت فیزیکی خوبی تاکنون داشته است.

وی افزود: امسال مبلغ 400 میلیون تومان برای سالن ورزش اختصاصی بانوان، 400 میلیون تومان برای سالن ورزشی روستای حاجی قوشان و حدود 400 میلیون تومان برای سالن ورزشی داشلی برون از محل اعتبارات ملی اختصاص یافت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس گفت: 250 میلیون تومان برای مطالعه و ساخت استخر از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده که در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: در گنبدکاووس20 اماکن ورزشی وجود دارد و از 44 هیئت ورزشی به ثبت رسیده در شهرستان،37 هیئت ورزشی فعال هستند که از این تعداد 32 هیئت ورزشی نائب رئیس بانوان دارند.

وی ادامه داد: از 380 هزار جمعیت شهرستان کمتر از 5 درصد یعنی 7 هزارو 600 نفر بیمه ورزشی دارند که از این تعداد تنها 2 هزارو 460 نفر آنها بانوان هستند.

منبع: tasnimnews.com

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز