امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    19400

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    17:03 | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

1627698 375 300x180 - رسیدگی تخصصی‌ به جرایم فضای مجازیحقوقی-ترکمن نیوز-  هادی هاشمیان گفت: به منظور هماهنگی و رسیدگی تخصصی به جرایم فضای مجازی، کارگاه آموزشی با حضور کارشناسان پلیس فتا و قضات دادسرا‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران, رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه مسئولان قضایی و انتظامی این استان گفت: با گسترده‌تر شدن فعالیت کاربران در فضای مجازی، میزان تخلفات در این حوزه هم بیشتر می‌شود و لازم است دانش قضات ما در این زمینه به روز شود و افزایش یابد.

وی تصریح کرد: شعب تخصصی رسیدگی به جرایم فضای مجازی در همه حوزه‌های قضایی استان فعال است و به شکایت‌های مردم در این حوزه رسیدگی می‌کنند.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان در ادامه افزود: برای تحقق این هدف همکاری نیروی انتظامی در زمینه احکام جلب ضروری است و باید به صورت ویژه به آن توجه شود.

هاشمیان در ادامه گفت: ممنوعیت استفاده از کارشناسان خبره در پرونده‌های تصادفات هم خبر داد و گفت: بر اساس بخشنامه‌ای که به همه حوزه‌های قضایی استان ارسال کرده ایم استفاده از نظر کارشناسان خبره در جایی که کارشناس رسمی دادگستری وجود دارد خلاف قانون است.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان نیز در این نشست با قدردانی از تعامل دادگستری گلستان با نیروی انتظامی استان گفت: راهکار‌های تسهیل ارائه خدمات به مردم و رفع موانع و مشکلات از اهداف برگزاری نشست قضایی و انتظامی در استان است.

در این جلسه معاونان قضایی رئیس کل دادگستری گلستان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و فرماندهان انتظامی استان نیز حضور داشتند.

 

لینک عضویت در کانال

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز