امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

104785 300x196 - دیسک کمر را با این خوراکی‌ها درمان کنیدبهداشت و درمان- تورکمن نیوز دیسک کمر مشکلی است که در سنین مختلف افراد را دچار می کند و به دلیل مرکزیت کمر تقریبا انجام تمام فعالیت های بدنی مشکل می شود. از انجا که جراحی ها و درمان دیسک کمر ساده نیست مصرف برخی خوراکی ها توصیه می شوند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران؛ به نقل از بهداشت نیوز، دیسک کمر مشکلی است که در سنین مختلف افراد را دچار می کند و به دلیل مرکزیت کمر تقریبا انجام تمام فعالیت های بدنی مشکل می شود. از انجا که جراحی ها و درمان دیسک کمر ساده نیست مصرف برخی خوراکی ها توصیه می شوند. در ادامه تعدادی از بهترین خوراکی ها برای درمان و تسکین درد دیسک کمر را به شما معرفی می کنیم.
نعناع
جویدن نعناع باعث تسکین درد به خصوص در ناحیه کمر که مرکز تجمع رگ های عصبی است می شود.

زنجبیل
زنجبیل در طب سنتی بسیار توصیه می شود و حتی در کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی از زمان های قدیم برای تسکین درد به صورت خوراکی و حتی تهیه پمادهایی برای مصرف موضعی استفاده می شده است.

چای سبز
چای سبز به دلیل داشتن میزان بالایی آنتی اکسیدان در کاهش فاکتورهای منفی در تمام بخش های بدن تاثیر دارد. چینی ها از چای سبز به عنوان یکی از بهترین نوشیدنی ها برای تسکین دردهایشان به خصوص در نواحی کمر استفاده می کردند.

سیر
از خواص سیر هر چه بگوییم کم است . سیر را به عنوان یکی از پایه های ثابت درآشپزی و برنامه غذایی خود استفاده کنید . بهترین نوع مصرف سیر به صورت خام است اما به دلیل ساختاری که دارد هضم آن کمی مشکل است پس بهتر است ان را به صورت ریز شده و یا رنده شده مصرف کنید.

پای مرغ
مصرف پای مرغ برای افراد مبتلا به پوکی استخوان، کمر درد یا دیسک کمر یا افرادی که دچار شکستگی استخوان هستند، توصیه می شود. این بخش از مرغ خاصیت غضروف سازی دارد و برای رشد کودکان بسیار مفید است اما برای افراد دارای چربی خون بالا و بیماران قلبی و عروقی توصیه نمی شود.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز