امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

مدیرحوزه علمیه مظهرالتوحید با محکوم کردن حمله تروریستی اخیر نیوزلند گفت:

دشمنان از پیشرفت و توسعه دین اسلام در اروپا و غرب هراس دارند

  • کد خبر :

    49400

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    12:30 | ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

نیوزلند 300x198 - دشمنان از پیشرفت و توسعه دین اسلام در اروپا و غرب هراس دارنداخبار اجتماعیتورکمن نیوز: مدیرحوزه علمیه مظهرالتو حید تایباد گفت: دشمنان اسلام و قرآن کریم خود را درمقابل این دین الهی شکست خورده می بینند، هرروز شاهد پیشرفت اسلام در اروپا و غرب هستند دست به جنایات و ترور نمازگزاران میزنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ به نقل از اساس نیوز؛ عبدالباری صالحی در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: این جنایتکاران می خواهند تا با ایجاد اختلاف، ترور و کشتار مسلمانان  و نمازگزاران  بی گناه جلوی این پیشرفت را بگیرند.

دشمنان دین هرروز با طرح وبرنامه ریزی کارهای غیرانسانی و غیراخلاقی درصدد بد نام نمودن اسلام و ازبین بردن این دین الهی و مسلمانان هستند. این جنایتکاران که خود عامل اصلی ترویج و آموزش تروریست و عدم رعایت حقوق بشر می باشند و هرروز با انجام اعمال تروریستی جنایت  تازه ای را درجهان به نمایش می گذارند .

کشورهای به اصطلاح پیشرفته با ایجاد یک مصونیت کذایی درراستای عدم تحمل مخالف در دموکراسی غربی باعث  به رخداد  چنین جنایتهای هولناکی می شوند .

این جنایتکاران با برنامه ریزی قبلی واجیرنمودن و آموزش تروریست ها می خواهند به اهداف شوم خود که تسلط برمنطقه است برسند. آنها این بار درکشور نیوزیلند و درشهر“کرایست چرچ” با حمله به نمازگزاران جمعه  درمسجدالنور و مسجدی دیگر درمحله  لینوود  بیش از ۵۰ نمازگزار بی دفاع راشهید و تعداد زیادی رامجروح  کردند. بدون شک این عمل وحشیانه باعث رنج و ناراحتی شدید مسلمانان و مردم دنیا گردیده است .

 

نماز غیابی 300x198 - دشمنان از پیشرفت و توسعه دین اسلام در اروپا و غرب هراس دارند

اقامه نماز غیابی برای شهدای نیوزلند

 

لذا این جنایت هولناک و وحشیانه وغیرانسانی را محکوم نموده و اعلام می کنیم  حمله به عبادتگاه مسلمانان و جلوگیری از برپایی نماز وکشتارنمازگزاران بی گناه  در واقع حمله به تمام بشریت است.

نژادپرستی، نفرت و دیوانگی که شیوه رئیس جمهور مجنون آمریکا ترامپ بی عقل می باشد باعث بوجود آمدن چنین حملات وحشیانه ای می شود. این چنین اقداماتی انعکاس حملات هدفمند اروپا وغرب برعلیه اسلام است. لذا هراقدام  تروریستی درهرجا وهرمکان و توسط هرکس و به هربهانه و انگیزه ای که  صورت بگیرد باید ازسوی همه دولت ها محکوم شود.

دولتها نباید اجازه ندهند تا جریان ها، افکار نژاد پرستانه واسلام ستیزانه امنیت وآرامش شهروندان وکشورها را به مخاطره بیندازد.از کلیه مسوولین نظام اسلامی انتظارمی رود  با اتخاذ موضع  مقتدر از دولت نیوزیلند بخواهند تا عاملان این جنایت هولناک را به اشد مجازات برسانند.

گزارش از: طاهر جانی

خبرنگار ترکمن نیوز در غرب گلستان

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز