امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    88990

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    23:43 | ۰۱ بهمن ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

1611135717 d709df6d 5aad 4317 b212 5054ce1b7321 300x169 - در دهه فجر امسای 118 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در شهرستان ترکمن افتتاح و کلنگ زنی می‌شودترکمن نیوز: فرماندار شهرستان ترکمن از افتتاح پروژه‌های اشتغالزایی، عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  سید صادق سیرنگی در جلسه شورای اطلاع رسانی دهه مبارک فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو گفت: دهه فجر فرصتی برای تبیین برکات مادی و معنوی انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام و دولت به مردم است و در این زمینه رسانه ها برای اطلاع رسانی صحیح و شایسته نقش مهم و تاثیر گذاری را ایفا می نمایند.

وی دهه مبارک فجر را یادآور نابودی ظلم و ستم و استبداد دانست و افزود: چهار دهه از پیروزی و طلیعه انقلاب اسلامی می گذرد، در این مدت کشور به پیشرفت های بسیار خوب و عزتمند در عرصه های مختلف سیاسی, علمی, نظامی, اجتماعی و … دست یافته که این دستاوردهای مهم با اقتدار برای ملت بزرگ ایران شیرین و گوارا و برای استکبار و دشمنان نظام سنگین و پر از اضطراب و دلهره بوده است.

فرماندار شهرستان ترکمن در ادامه به مسئله وحدت و همگرایی مردم و نقش آن در حفظ و پایداری نظام جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار کرد: دشمنان ما برای سست کردن اراده و عزم مردم و تضعیف کشور نقشه ها و برنامه های مختلفی از جمله ترور شخصیت ها, تحریم های ناجوانمردانه و فشارهای اقتصادی را طراحی و راه اندازی کردند که این ظلم و سختی ها در سایه تکیه بر همبستگی , بصیرت و با فصل الخطاب دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری، کوچکترین خللی در راه رسیدن به اهداف و ارزش های اسلامی ایجاد نکرده و امروز مردم ما با وحدت و انسجام مسیری که امام خمینی(ره) ترسیم کرد را باصلابت ادامه می دهند.

شیرنگی با تاکید بر نقش نسل جوان در پیشرفت های آتی نظام اسلامی عنوان نمود: یکی از اهداف اصلی دشمن این است که از طریق راه اندازی جنگ نرم جوانان ما را با ترویج افکار و ایده های پوچ غربی به انحراف بکشاند. بیگانگان با صرف هزینه های کلان و ساختن تولیدات با محتوای مبتذل می کوشند اراده نسل آینده ما را منحرف کرده و جوانان را از مسیر رستگاری به بیراهه سوق دهند. آنها به خوبی آگاه هستند که قدرت ما به اراده آهنین فرزندان میهن اسلامی ‌مان بستگی دارد و لذا از هیچ اقدامی بر علیه سرمایه ای این کشور فروگذاری نمی کنند.

فرماندار شهرستان ترکمن در پایان مجموع اعتبارات اقتصادی ، عمرانی و اشتغالزایی شهرستان را بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان برشمرد و خاطر نشان ساخت: در جریان افتتاح بیست و دو پروژه اقتصادی و اشتغالزا، هشتاد و هشت نفر مشغول به کار خواهند شد. همچنین نود و شش پروژه در ردیف عمرانی قرار دارند که از این تعداد هشتاد پروژه با مجموع اعتبار سی و یک و نیم میلیارد تومان به مرحله بهره برداری خواهند رسید.

گزارش از: خلیل رستگار

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز