امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

محمد ایری2 300x203 - درخواست همیاری از خیرین استان با خانواده یک جوان پشیمانترکمن نیوز:  بر اساس دادنامه شماره 322- 17/ 10/ 97 صادره از شعبه اول کیفری یک استان گلستان کامران ایری فرزند عاشرمحمد ساکن شهر سیجوال به اتهام ایراد ضرب و جرح عمدی منتهی به قطع مچ دست چپ شاکی سهراب نجاری، به قصاص از ناحیه مچ دست چپ محکوم شده است.

این پرونده پس از صدور رای و تایید نهایی در دیوان عالی کشور نسبت به اجرای حکم، اکنون در مرحله قصاص قرار دارد.
به دنبال درگیری فیزیکی میان کامران ایری و سهراب نجاری در پنجم آبان ماه سال 96 ، دست سهراب نجاری قطع شده و وی به اقدام به طرح اقامه دعوا در داگستری استان گلستان می نماید. متعاقب این قضیه کامران ایری در جریان رسیدگی به مسئله نسبت به حادثه پیش آمده اظهار پشیمانی کرده و رسما از طرف مقابل عذرخواهی می کند.
پس از صدور رای دادگاه، تعدادی از معتمدین محلی و افراد دلسوز طی چند مرحله گفتگو با خانواده سهراب نجاری، ایشان را به پرداخت دیه از سوی متهم راضی کرده و مقرر شده است، چنانچه ظرف مدت یکماه از تاریخ چهاردهم آبان ماه جاری، مبلغ پانصد میلیون تومان از سوی خانواده متهم به شاکی پرونده پرداخت شود، وی از درخواست اجرای قصاص چشم پوشی خواهد کرد، اما اگر مبلغ مذکور در مدت یاد نشده پرداخت نگردد، شاکی پرونده بلافاصله درخواست اجرای حکم را خواهد داد.
ماجرای پرونده کامران ایری فرزند عاشر محمد که اتفاقا جزو قشر ضعیف جامعه بشمار می رود، اقدامی از روی عصبانیت می باشد که در یک لحظه اتفاق افتاده، اما ماه ها پشیمانی و ندامت به همراه داشته است. بی شک اگر کامران ایری در روز حادثه جلوی خشم خودش را می گرفت این سرنوشت برایش رقم نمی خورد.
از سوی دیگر پادرمیانی و وصاتت معتمدین محلی و علما نیز قابل تقدیر است که تلاش کردند تا موضوع دعوا به شکل آبرومندانه وبا در نظر گرفتن شرایط طرفین حل و فصل گردد. قطع شدن دست کامران ایری از ناحیه مچ دست هیچ نتیجه مثبتی برای هر دو نفر به همراه ندارد. مضافا آنکه کامران ایری نه با قصد قبلی و صرفا به دلیل عصبانیت آنی مسبب جریان ناخواسته بوده است.
اکنون این خانواده از قشر آسیب پذیر جامعه مهلت کوتاهی برای پرداخت مبلغ دیه دارند و احتمال بازگشت پرونده به روند قانونی و اجرای حکم همچنان به قوت خود باقی می باشد. لذا از عموم مردم خیر استان درخواست می شود با کمک و همیاری با کامران ایری، خشنودی باریتعالی و خانواده ای نگران را فراهم آورند.
شماره حساب 6104337960334223
بانک ملت به نام عاشر محمد ایری

محمد ایری1 745x1024 - درخواست همیاری از خیرین استان با خانواده یک جوان پشیمان

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز