امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

|

دمای هوای شهر

شهرداری گنبد 4 300x200 - حضور باشگاه والیبال شهرداری گنبدکاووس با اعتبار 40 میلیاردی در رقابتهای لیگ برتر کشور+تصاویرگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس در اولین نشست خبری باشگاه والیبال شهرداری گنبد گفت: تیم والیبال این باشگاه در مسابقات لیگ برتر کشور در سال جاری با اعتبار 40 میلیاردی حضور خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،  نورقلی نیازی يکشنبه شب در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ترکمن نیوز در خصوص معرفی هرچه سریعتر لیست بازیکنان باشگاه شهرداری گنبدکاووس اظهار داشت:  اولویت نخست باشگاه، جذب بازیکنان بومی و در کنار آن جذب یک یا دو بازیکن از دیگر باشگاه های کشور است و رایزنی برای جذب بازیکنان به این تیم آغاز شده است.

وی افزود: با شناختی که اعضای کمیته فنی و مدیر عامل باشگاه از احد ارمشی داشت وی را در ابتدای آغاز به کار به عنوان سرمربی تیم والیبال لیگ برتر شهرداری گنبد کاووس منصوب کرد.

نیازی در ادامه گفت: در حال رایزنی بازیکنان سرشناس بومی که از بازیکنان ليگ برتر کشور هستند چون رسول آقچلی، میکائیل تاجر، ادریس دانشور و سلیم چپرلی هستیم و کمیته فنی پیگیر گفت و گو و انتخاب از بازیکنان دوره قبلی والیبال گنبد نیز هست.

مدیر عامل باشگاه والیبال شهرداری گنبدکاووس با اشاره به جایگاه اصحاب رسانه در عرصه اطلاع رسانی از آنان تقدیر کرد و گفت: به حمایت شما خبرنگاران همچنین انتقاد و پیشنهادات سازنده ای که میتوانید از مجموعه باشگاه داشته باشید احتیاج داریم و انتظار داریم در این مسیر یار و یاور ما بوده در کنارمان باشید.

نیازی تصریح کرد: باشگاه والیبال شهرداری گنبد با پشتیبانی بودجه 40 میلیاردی امسال پابه رقابت های لیگ برتر کشور گذاشته است که از این مبلغ 10 میلیارد ریال توسط شهرداری و 30 میلیارد ریال نیز توسط استانداری طی سال جاری تامین میشود و از این مبلغ تاکنون 25 میلیارد ریال قطعی شده است.

مدیر عامل باشگاه در پاسخ به سوال خبرنگار گنبد اسپورت در خصوص آینده باشگاه داری شهرداری گنبد اظهارداشت: سعی داریم تیم داری به صورت مقطعی نباشد و مهم ترین برنامه باشگاه استعدادیابی، پرورش بازیکنان بومی نوجوان و جوان برای ارتقای آینده والیبال شهرستان گنبد کاووس است که باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری درکنار تیمداری و حضور در مسابقات لیگ برتر به این مهم نیز میپردازد.

در اولین نشست خبری مدیر عامل و سرمربی باشگاه والیبال شهرداری گنبد دوتن از اعضای شورای اسلامی شهر، تنی چند از پیشکسوتان و هواداران والیبال گنبدکاووس نیز حضور داشتند.

خبرنگار: یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز