امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

1612282 300x187 - جلسه هماهنگی برپایی مراسم بزرگداشت مخدومقلی فراغی تشکیل شدترکمن نیوز: جلسه هماهنگی برپایی مراسم بزرگداشت مخدومقلی فراغی شاعر و عارف شهیر ترکمن، با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و دستگاه های مدعو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در این جلسه «عبدالرضا چراغعلی» معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان بر استفاده از این رخداد فرهنگی مراسم بزرگداشت مخدومقلی فراغی در جهت اتحاد و همدلی و توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان تأکید کرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به دعوت از مسئولان کشوری به منظور حضور و سخنرانی در این مراسم، افزود: اید تدابیر ویژه جهت حضور مردم و نهادهای اجتماعی و فرهنگی در این رخداد فرهنگی در استان اندیشیده و اقدام شود.

741393 orig 300x187 - جلسه هماهنگی برپایی مراسم بزرگداشت مخدومقلی فراغی تشکیل شد

در ادامه عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و دبیر مراسم ، ضمن دعوت به هم افزایی دستگاه ها به برپایی فاخر این آیین گرامیداشت، مطالبی را پیرامون هماهنگی و نظارت بر اجرای برنامه های مراسم در مراوه تپه و آق تقای اظهار کرد.

وی در ادامه با اشاره به چاپ کتاب به مناسبت گرامیداشت این شاعر و عارف شهیر، ضرورت توجه به این مراسم وحدت بخش را یاد آور شد.

در پایان جلسه درخصوص اقدامات دستگاه برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و فرهنگی در محل مراسم بزرگداشت، پخش مراسم به صورت زنده از صدا و سیما و تمهیدات ترافیکی و برنامه های جانبی دستگاه های عضو، مطالبی مطرح شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز