امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    55036

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    21:35 | ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

1560246408 dsc 0007 300x190 - جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان ترکمن برگزار شدتورکمن نیوز: جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان ترکمن با حضور فرماندار، بخشداران تابعه و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی در این جلسه با تاکید بر پیگیری مصوبات جلسات قبل و ارائه گزارش از سوی دستگاه های اجرایی شهرستاندر خصوص مسائل و موانع موجود در حوزه سواحل اظهار کرد: دستگاههای اجرایی عضو ستاد بایستی با برنامه ریزی و اقدامات خود در این حوزه تلاش کنند مسافران و شهروندان از ظرفیت سواحل شهرستان به نحو احسن استفاده کنند.
وی در خصوص محل شنا گفت: محل شنا از سال های قبل طرح موضوع و مجهز به امکاناتی شد و در این خصوص شهرداری پیگیری های لازم را انجام و با همکاری میراث فرهنگی اقداماتی را انجام دهد تا به عنوان مرکز ارائه صنایع دستی و بومی محلی در دسترس شهروندان و گردشگران قرار گیرد و در عین حال چون در کنار ساحل است از امکانات ساحل نیز بتوانند بهره ببرند.
هیوه چی در خصوص ساحل مشترک بین شهرستان های ترکمن و گمیشان تصریح کرد: با توجه به فراهم شدن زیرساخت ها از سمت بندرترکمن، دسترسی به این ساحل وجود دارد اما فقط نیازمند اعتبار آسفالت است که اگر تامین شود دسترسی مخصوصا برای مسافران و گردشگران به مراتب با سهولت بیشتری انجام می شود و در این خصوص نیز با انجام هماهنگی بین دو شهرستان، تلاش می کنیم این ساحل مشترک بهسازی شود تا در اختیار شهروندان و گردشگران قرار گیرد.
فرماندار در خصوص استفاده از ظرفیت آشوراده نیز گفت: ارگان های مربوط مخصوصا ارگان های سلامت محور به بررسی وضعیت بهداشت آب بپردازند تا در صورت تایید، برنامه ریزی و تامین امکانات صورت گیرد تا از این ظرفیت به خوبی بهره مند شویم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز