امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    27328

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    16:14 | ۱۹ تیر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

برنامه ریزی همایش روز عفاف و حجاب و روز دختر شهرستان ترکمن تشکیل شد 300x202 - جلسه برنامه ریزی همایش روز عفاف و حجاب و روز دختر شهرستان ترکمن تشکیل شدبندرترکمن – ترکمن نیوز- جلسه گروه کاری مناسبتها با محوریت برنامه ریزی همایش روز عفاف و حجاب و روز دختر با حضور زنگانه معاون فرماندار و نمایندگان و کارشناسان ادارات ظهر روز سه شنبه 19 تیر در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندرترکمن، معاون فرماندار ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای مقام معظم رهبری و خدمتگزاران نظام بلاخص دولت تدبیر و امید، با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و با اشاره به الگو قرار دادن حضرت معصومه (س) گفت: : برترین امت‌ها و پیروان ادیان الهی در جهان کسانی هستند که به ولای اهل بیت گره خورده‌اند و این امت لایق و سزاوار الطاف الهی هستند، این دهه فرصتی است برای زنان و دختران مسلمان که ظرفیتها و توانمندیهایشان را نشان دهند.

وی گفت: دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است، این دهه یادآور تحول آفرینی بانوان آسمـانی است و این که می‌توانند رهبـری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند. تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند.

معاون فرماندار با اشاره به فواید رعایت حجاب برای بانوان خاطر نشان کرد : رعایت حجاب برای بانوان ؛ ارزشمند شدن زن ، افزایش احساس خود ارزشمندی ، محافظت از عواطف انسانی زن و در نهایت رشد روانی و اجتماعی را به همراه دارد. حجاب برای زن، به معنای ذلت نیست؛ بلکه به معنای عصمت و حفظ زن است و نه فقط عصمت و حفظ زن، بلکه عصمت و حفاظت زن و مرد است.

وی درخاتمه از مسئولین خواست درجهت برگزاری همایش باشکوه و شایسته در شان و منزلت حضرت معصومه تلاش نمایند.

در ادامه هریک از اعضای حاضر نظرات و پیشنهادات خود را عنوان کردند و برنامه ریزی جهت برگزاری همایش انجام شد.

لینک عضویت کانال تلگرام

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز