امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    73444

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    20:29 | ۲۸ فروردین ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

بندرترکمن 300x196 - جلب رضایت شهروندان مهمترین هدف شهرداری استترکمن نیوز: شهردار بندرترکمن کسب رضایت مردم را مهم‌ترین هدف، برای دوران خدمت کاری خود عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛   نورمحمد طراج در گفتگو با جمعی از خبرنگاران شهرستان ترکمن در تشریح وضعیت کاریش، بودجه شهرداری ها را مغایر از سایر ادارات خواند و گفت: کلیه ادارات زیر مجموعه دولت معمولا از بودجه سالیانه و مشخص برخوردار هستند و از این بابت دغدغه چندانی ندارند، اما شهرداری ها بودجه از پیش تعیین شده ندارند و متولی شهرداری خود می بایست برای ایجاد راهکارهای جذب بودجه تلاش نماید.

وی با تاکید بر سیاست بهره گیری از نیروهای توانمند در بدنه شهرداری بندرترکمن اظهار داشت: بنده معتقدم بدون برقراری نظم انضباط نمی توان از محیطی سالم و پویا برخوردار شد. اگر بنا باشد هر یک از نیروهای اجرایی و خدماتی به طریقی از انجام امور محوله شانه خالی کنند، مسلما نمی توان به اهداف مورد نظر دست یافت. ما در بدنه شهرداری بندرترکمن نیروی توانمند بسیاری داریم، لیکن در گذشته از قابلیت های آنها بخوبی استفاده نشده و در بکارگیری نیروها در پست های مختلف دقت لازم بعمل نیامده است‌.

طراج تاکید کرد: در شهرداری بندرترکمن نیرویی که از حمایت شخص خاص برخوردار باشد معنا و مفهومی ندارد. بنده به شخصه به اینگونه مسائل اهمیت نمی دهم، چرا که هدف اصلی ما جلب رضایت ساکنین شهر است و اگر غیر از هدفی غیر از این را دنبال کنیم نمی توانیم به رشد و توسعه اقتصادی مناسب برسیم.
شهرداری بندرترکمن به امر توسعه مجموعه ساختاری خود اهمیت زیادی قائل می باشد و این امر میسر نخواهد شد، مگر آنکه بتوانیم مسیرهای اصلی تردد درون شهر را از لحاظ کیفیت به سطح مطلوب ارتقا بخشیم.

شهردار بندرترکمن با اشاره به قابلیت های مناسب شهر به لحاظ جذب گردشگر تاکید کرد: پتانسیل های مناسب محیطی همچون جزیره آشورداه، سواحل بکر و طبیعی و محوطه اسکله این امکان را به ما می دهند تا پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور باشیم، بنابراین لازم است بسترهای لازم به جهت ایجاد انگیزه برای ورود گردشگران را فراهم آوریم تا مهمانان گردشگر طول ایام اقامت شان در بندرترکمن را با رضایت خاطر پشت سر بگذارند.

این کارشناس شهرسازی پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل را از جمله اولویت کاری خود برشمرد و بیان نمود: بنده به این نکته اعتقاد راسخ دارم، چون یک پرسنل زمانی می تواند وظایف مربوط به خود را به درستی انجام دهد که دغدغه معیشتی نداشته و از انگیزه کافی برای حاضر شدن در سرکار برخوردار باشد. نظارت بر امور پرسنل و سرکشی به توسعه شهری در کنار کم کردن مسائل حاشیه ای محیطی امر را برای خدمت بهتر و صادقانه فراهم می آورد.

طراج ترویج فرهنگ نظافت شهری را بسیار مهم دانست و خاطر نشان ساخت: ما برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود نیاز به کارهای تبلیغاتی داریم و بی تردید رسانه ها می توانند در این خصوص بهترین همکار برای شهرداری بندرترکمن باشند. تلاش داریم تا با جذب اعتباری بالغ بر یک میلیارد و چهل میلیون تومان مشکل آب های سطحی را در خیابان امیرکبیر و شهرک شیلات را برای همیشه حل و فصل کنیم. بعلاوه عملیاتی کردن قرارداد محوطه پنج و هزار و سیصد متری جنب محوطه راه آهن که از سال‌های گذشته بلاتکلیف مانده است متناسب با نمای بومی منطقه و فعال ساختن بازارچه ماهی فروشان از اولویت های دیگر این شهرداری بشمار می رود.

در این نشست همچنین محمد سعیدی مسوول واحد زیبا سازی، مبلمان شهری و روابط عمومی شهرداری بندرترکمن ارتباط بیشتر با مردم از طریق همکاری مشترک با مدارس و نیروهای بلقوه را از برنامه پیش رو معرفی کرد و تسریح ورزید: هر چند که همه روزه اقشار مختلف مردم جهت انجام کارهای عمرانی و ساختمانی خود به بخش های مربوطه مراجعه می کنند، از سوی دیگر تقویت برنامه های فرهنگی شهرداری و اجرای برنامه های مدون می تواند شهرداری از حالت تک بعدی در بیاورد.
مردم معمولا شهرداری را مکانی برای کسب مجوزهای قانونی می شناسند که البته صدور مجوز تنها بخشی از وظایف این مرکز شناخته می شود. هم اکنون اقدامات مناسبی درباره زیبا سازی و از جمله ایجاد کارگاه مبلمان شهری صورت گرفته است. در زمینه تقویت بخش خبری نیز تدارک کافی برای فعال کردن اتاق سمعی و بصری شهرداری به انجام رسیده و این مسیر برای ورود خبرنگاران فعال و تولیدکنندگان کارهای فرهنگی هموار می باشد.

 

گزارش از: طاهر جانی
خبرنگار ترکمن نیوز در غرب گلستان

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز