امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گمیشان قایق 240x300 - جانباختگان حادثه واژگونی قایق در گمیشان شهید خدمت محسوب شوندگمیشان-ترکمن نیوز-  نماینده مردم گمیشان، کردکوی، ترکمن و بندرگز در مجلس شورای اسلامی گفت: جانباختگان حادثه واژگونی قایق در گمیشان با توجه به اینکه در راه خدمت به شهر و حفظ آن جانشان را از دست دادند، شهید خدمت محسوب شوند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ رامین نورقلی پور اظهار کرد: در روستاها و شهرهای منطقه غرب استان خصوصا گمیشان، از روزهای گذشته مردم به صورت شبانه روزی با استفاده از کیسه های خاک و شن در حال ایجاد موانعی برای جلوگیری از نفوذ آب به منازل مسکونی‌شان هستند.

وی افزود: سه شنبه شب قایق حامل تعدادی از همین مردم که برای ایجاد مانع تلاش می کردند، بدلیل جریان زیاد آب به پل راه ارتباطی گمیشان به خواجه نفس برخورد کرد و سرنشینان آن وارد آب شدند.

نورقلی پور بیان کرد: تعدادی از سرنشینان این قایق سالم از آب خارج شدند اما متاسفانه تعدادی نیز فوت شدند.

وی تصریح کرد: در جلسه مدیریت بحران استان که عصر چهارشنبه با حضور ریاست محترم جمهوری در استانداری گلستان برگزار شد، از رئیس جمهور درخواست کردم که جانباختگان این حادثه بدلیل اینکه برای جلوگیری از ورود آب به منازل مسکونی و حفظ شهرشان فوت شدند،‌ شهید خدمت محسوب شوند.

نماینده مردم غرب استان در مجلس تاکید کرد:‌ این موضوع را با جدیت پیگیری خواهم کرد و امیدوارم به نتیجه مطلوب برسم.

نورقلی پور در ادامه با اشاره به اینکه آبهایی که در این منطقه جریان دارند آبهای خشن نیستند، گفت: دستور تخلیه شهر گمیشان به نظر من به هیچ وجه منطقی نیست و باید در مقابل این مشکل ایستاد.

نماینده مردم گمیشان، کردکوی، ترکمن و بندرگز در مجلس ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مردم، از آنها خواست موارد ایمنی را رعایت کنند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

 

گردآوری:گروه خبری ترکمن نیوز

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز