امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    118743

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    13:15 | ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Shahraki 2 300x188 - توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط خیر گنبدیترکمن نیوز:  به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ۱۰ هزار بسته معیشتی میان خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو با برگزاری مراسمی بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و قند به ارزش کلی ۷۰ میلیارد ریال با کمک حاج محمد شهرکی خیر گنبدی برای توزیع بین نیازمندان در ۵۰ مسجد این شهرستان توزیع شد.

Shahraki 1 300x188 - توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط خیر گنبدی

خیر گنبدی در این مراسم گفت: کمک به نیازمندان و اطعام آنها از اهميت و ارزش معنوی بالايی برخوردار است و بنده همیشه خداوند را شاکرم که مرا واسطه کمک به دیگران قرار داده و بدون اغراق از این اقدام آرامش خاصی دارم.

حاج محمد شهرکی ادامه داد: در  دوران کرونا امکانات درمانی کم بود و نیازمندان چشم انتظار دریافت کمک بودند، لذا با دستور مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه، افراد خیر در بحث‌های تامین لوازم پزشکی و توزیع بسته‌های معیشتی ورود کردند.

وی تاکید کرد: افراد توانمند می‌توانند در این اقدام خداپسندانه در همه ایام سال و در همه حوزه‌ها از جمله ساخت مسکن برای افراد نیازمند فاقد خانه و مستاجران مشارکت نمایند.

این نیکوکار گنبدی از مسوولان خواست همکاری بیشتر با خیران داشته باشند و گفت: مدیران خوب و قوی پای کار هستند اما تعداد اندکی از مدیران با بهانه تراشی مانع فعالیت خیران می‌شوند که لازم است خود را اصلاح کنند.

Shahraki 3 300x188 - توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط خیر گنبدی

امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی هم با قدردانی از اقدامات خیرخوانه حاج محمد شهرکی، گفت: امکانات دولتی جوابگوی حل خیلی از بحران‌های بزرگ نیست و ایران اسلامی به برکت وجود خیران همراه توانسته تا به امروز گام‌های مهمی در مسیر حل مشکلات و کمک به نیازمندان بردارد.

لازم به ذکر است: این مراسم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با حضور ائمه جمعه، علمای شیعه و اهل سنت، برخی مدیران این شهرستان و شهرهای همجوار، نمایندگان شرق استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز