امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

تمدن اسلامی در سایه وحدت اقوام و مذاهب، جهانی خواهد شد

  • کد خبر :

    52344

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    14:15 | ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

0photo 2019 04 28 11 44 07 300x192 - تمدن اسلامی در سایه وحدت اقوام و مذاهب، جهانی خواهد شدتورکمن نیوز: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: تمدن اسلامی در سایه وحدت اقوام و مذاهب و همچنین هم زیستی مسالمت آمیز آنان با یکدیگر جهانی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ سردار سید حسن مرتضوی، در همایش وحدت سران ایلات و طوایف عشایر شمال شرق کشور در شهرستان گنبدکاووس در جمع عشایر کرد و ترکمن این منطقه اظهار کرد: حضور و تجمع عشایر کرد و ترکمن در این همایش و در این منطقه، حامل پیام وحدت میان اقوام و مذاهب در کشور است.

سردار مرتضوی افزود: اینگونه نشست ها با این چنین ترکیبی از اقوام کرد و ترکمن روز به روز شرایط بهتری را برای حفظ امنیت و رشد اقتصادی کشور فراهم می کند.

وی همچنین تصریح کرد: اقوام و مذاهب در کشور ایران با مقاومت و غیرت خود در برابر تمامی هجمه های دشمنان انقلاب ایستاده اند و می ایستند.

سردار مرتضوی در ادامه عنوان کرد: مسلمانان همچنین در سایه وحدت، همدلی، هم افزایی و همزیستی مسالمت آمیز موانع را از سر را برمی دارند و سایه تمدن اسلامی را در جهان می گسترانند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همدلی، برادری و صمیمیتی که میان اقوام مختلف در کشور ایران و اقوام این خطه جاری است، رشادت های دوران دفاع مقدس را یادآوری می کند.

سردار مرتضوی در بخشی دیگر از سخن خود ابراز امیدواری کرد: در گام دوم انقلاب در سایه این وحدت و همدلی میان اقوام و مذاهب در کشور، اقتصاد کشور شکوفا، امنیت کشور مستدام و دل مومنان شاد می شود.

وی در خاتمه به وقوع سیلاب های فروردین ماه امسال در استان های مختلف کشور از جمله در استان های گلستان و خراسان شمالی اشاره و ظهار کرد: در این واقعه شاهد بودیم که هرچه کام مردم به علت وقوع آسیب های ناشی از سیلاب تلخ شد، با این وجود، تمامی اقوام در کشور در این مصیبت پشت یکدیگر ایستاند./ عصر اترک

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز