امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

دالیت 300x225 - تصمیم 300 هندوی دالیت برای مسلمان شدن در سال 2020تورکمن نیوز:  3000 هندوی دالیت که به گروهی از هندوها اطلاق می شود تصمیم گرفته اند در سال جدید میلادی به دین اسلام مشرف شوند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  به نقل از « timesnownews»،حدود سه هزار «دالیت» که به گروهی از هندوها اطلاق می شود تصمیم گرفته اند که در سال جدید میلادی ،هندوئیسم را رها کرده و به اسلام روی بیاورند.

این گروه از هندوها که در «متوپالایمان» در منطقه « Coimbatore» زندگی می کنند  در روز پنجم ژانویه سال 2020 میلادی در مراسمی ویژه،مسلمان می شوند.

این گروه از دالیت ها اعلام کرده اند که در آیین هندو مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند و می خواهند به دینی روی بیاورند که اصل و اساس آن بر پایه احترام به نوع بشر بدون توجه به فرقه،نژاد،دین یا رنگ پوست است.

هندوها نه تنها مسلمانان را مورد آزار و اذیت قرار می دهند بلکه به خودشان نیز رحم نمی کنند و فرقه هایی از آیین هندوئیسم را مورد تبعیض قرار داده و از نظام طبقاتی خود حذف می کنند.

خبر مسلمان شدن این سه هزار دالیت را سازمانی به نام «تامیل پولیگال» اعلام کرد که خواستار عدالت در مورد دالیت هایی است که به هر دلیلی کشته می شوند اما عدالت برای گرفتن حقوق آنها اجرایی نمی شود.

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز