امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

کاندیداها 300x182 - تایید یا رد صلاحیت 418 داوطلب ثبت نام کاندیدای مجلس ابلاغ شدتورکمن نیوز:  رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان گفت: پیرو ابلاغ مراتب تایید یا رد صلاحیت صورت گرفته توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات به تمامی ۴۱۸ نفر از داوطلبین ثبت نام شده نامه رد یا تایید ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  حمیدرضا بهمنی نژاد گفت: این هیات در حال بررسی به شکایات مطرح شده داوزلبان رد صلاحیت شده و افرادی است که صلاحیت آن ها احراز نشده است.

وی افزود: برابر قانون از تاریخ ۲۲ دی ماه فرصت پنج روزه‌ای جهت اخذ شکایات داوطلبین که به هر دلیلی صلاحیت آنان احراز نشده بود و یا رد صلاحیت شده بودند تعیین شد و با پایان یافتن این مهلت بیش از ۲۰۰ نفر از این افراد شکایات خود را تحویل دادند.
بهمنی نژاد بیان کرد: با اکثر این افراد در محل هیئت نظارت استان مصاحبه حضوری انجام شده و در حال حاضر در مرحله اظهار نظر قطعی و نهایی شورای نگهبان قرار داریم که این مرحله هم در ۱۱ بهمن ماه به سرانجام خواهد رسید و اسامی کلیه داوطلبین به وزارت کشور اعلام خواهد شد.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان گفت: ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گلستان با رشد ۳۷ درصدی نسبت به دوره قبل همراه بوده است به گونه‌ای که در دوره قبل ۳۰۵ نفر و در این دوره ۴۱۸ نفر ثبت نام کرده اند.
او با بیان اینکه مدت ۲۰ روز برای بررسی ۱۶ هزار داوطلب فرصت کمی است و این موضوع یک خلاء قانونی جدی در کشور است، افزود: شورای نگهبان همه سعی و تلاش خود را در جهت بررسی پرونده‌ها به کار بسته است.
بهمنی نژاد ادامه داد: همان طور که رهبر انقلاب اشاره کردند وظیفه داریم حضور پر شور مردم در انتخابات را فراهم کنیم چراکه با این حضور پر شور امنیت کشور بیمه خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز