امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    4411

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:11 | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

fazilat 16m 1 300x200 - برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات گلستاناخبار فرهنگی-ایتنانیوز-  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت:  انتخابات خانه مطبوعات استان دهم آبان ماه سال جاری و به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت افزود: انتخابات خانه مطبوعات همزمان با هشت استان کشور انجام می شود.

وی ادامه داد: متقاضیان و اصحاب رسانه می توانند ضمن داشتن شرایط برای ثبت نام به سامانه www.khanehmatbooat.ir مراجعه و مدارک را بارگذاری کرده و تا زمان تائید نهایی پیگیری کنند.

فضیلت اضافه کرد: افرادی می توانند نامزد انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات شده و همچنین حق رای شرکت در انتخابات را دارند که در سامانه خانه مطبوعات ثبت نام کرده و تائید نهایی را دریافت کرده باشند و لیست نام آنها در سامانه منتشر شده باشد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، آن دسته از افرادی که کارت رتبه بندی روزنامه نگاری از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارند نیازی به گواهی عدم سوء پیشینه و بیمه ندارند.

وی خاطر نشان کرد: سایر خبرنگاران نیز با ٢ماه بیمه منتهی به انتخابات و با داشتن سایر شرایط می توانند به عضویت خانه مطبوعات درآیند.

فضیلت به اصلاحات جدید در اساسنامه خانه مطبوعات اشاره کرد و گفت: با این اقدام بسیاری از کارهای حوزه مطبوعات در ارشاد به تشکل صنفی خانه مطبوعات واگذار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اصحاب رسانه خواست تا برای ایجاد رزومه در بانک اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد در سامانه خانه مطبوعات استان ثبت نام کنند تا از امتیازاتی که در آینده به جامعه خبری استان تعلق خواهد گرفت، بهره مند شوند.

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز